27 Οκτ 2005

"You found your way into my head..

..where even angels fear to tread!"
Μεσημεράκι Πέμπτης, παραμονής 28ης Οκτωβρίου, και εν μέσω διαβάσματος για τη διπλωματική. Για την ακρίβεια, μελετώ την Active-Network Theory, μία πολύ ενδιαφέρουσα θεωρία που θα χρησιμοποιήσω στη συνέχεια της έρευνάς μου!
Κι επειδή τα ήδη εκτυπωμένα papers είναι αρκετούτσικα, έχω από δίπλα το pc και βάζω ένα-ένα όλα τα CD του Bryan Adams που έχω, προκειμένου να τα μετατρέψω σε mp3! Και πιστέψτε με, είναι ΠΟΛΛΑ! (Κάτσε να μετρήσω...)
48 στο σύνολο! Albums και Singles! Α ναι, ξέχασα να σας πω, ότι ο Bryan ήταν το ίνδαλμά μου, ο καλλιτέχνης των ονείρων μου (και όλων των τοίχων του δωματίου!) όταν ήμουν 14-16 ετών!Εφηβεία, you know?
Οι γονείς μου ωστόσο επιμένουν ότι τους λείπουν εκείνες οι εποχές, που άκουγαν να βγαίνουν στο τέρμα από το δωμάτιό μου οι ήχοι των τραγουδιών του Bryan. "Μα είναι μουσική αυτή που ακούτε σήμερα παιδάκι μου; Ακούει ο διάολος τα παιδιά του, κι αγαλιάζει η καρδιά του" είναι η επαναλαμβανόμενη ατάκα!
Εν πάση περιπτώσει, σήμερα θυμήθηκα τα παλιά καλά μου CD, και αποφάσισα να τα ξεσκονίσω, και να τα..εκσυγχρονίσω! Έτσι, ένα ένα άρχισαν να περνάνε από τον converter του Nero και να αποθηκεύονται στον σκληρό δίσκο!

Ακούγοντας μερικά από τα αγαπημένα μου τραγούδια, θυμήθηκα τα παλιά! Πάντα έτσι δε γίνεται? Τότε που πίστευα ότι υπάρχει εκεί έξω κάπου αυτός ο ένας, που θα μου αφιέρωνε κάθε στίχο του "Have you ever really loved a woman?"...Τότε που στην πόρτα μου ήταν κολλημένο ένα μικρό χαρτάκι που έλεγε, με έντονα γραμματάκια..
You'll deny the truth...Believe a lie,
There'll be times that you'll believe..you can really fly
But your lonely nights, have just began..
When you love someone
Τελικά, 7 χρόνια μετά από τότε, εξακολουθώ να πιστεύω κάθε στίχο αυτού του τραγουδιού!..
When you love someone, you'll sacrifice
Give it everything you've got, and you won't think twice
You'll risk it all, no matter what may come
When you love someone
You'll shoot the moon, put out the sun
When you love someone...
Αααχ..!
Once in your life you find someone,
who will turn your world around
bring you up when you're feeling down!

Τραγούδια που σου μιλάνε στην καρδιά, με τη μελωδία και τους στίχους τους!
Και την υπέροχη φωνή του Bryan!

E, μιας κι αρχίσαμε τα στιχάκια μεσημεριάτικο, σας χαρίζω μερικά ακόμη από τα αγαπημένα μου..
"Never thought i'd find someone to move me,
Someone you could see right through me
You find your way into my head,
Where even angels fear to tread!"

Το blues που όλοι έχουμε χορέψει ξανά και ξανά και ξανά και ξανά...
"Look into my eyes, and you will see
What you mean to me
Search your heart, search your soul
And when you find me there, you search no more..
Don't tell me, it's not worth trying for..
You can't tell me, it's not worth dying for..
You know it's true,
Everything I do, I do it for you!

Look into your heart, and you'll find
There's nothing there to hide
Take me as I am, take my life
I would give it all, I would sacrifice..
Don't tell me, it's not worth fighting for
I can't help it, there's nothing I want more..
You know it's true,
Everything I do, I do it for you! "

Και το διαχρονικό τραγούδι, για αυτούς που έκαναν κάποιο λάθος,
και τώρα ζητάνε απεγνωσμένα τη συγχώρεση από εκείνη/εκείνον που ακόμη αγαπάνε...
"It still feels like, our first night together..Feels like the first kiss
And it's getting better baby, no one can better this
We're still holding on, you're still the one..
First time our eyes met, same feeling I get
Only feels much stronger, I wanna love you longer
You still turn the fire on..
So if you're feeling lonely, don't..!
You're the only one, I ever want!
I only wanna make it good,

So if I love you, a little more than I should...

Please forgive me, I know not what I do
Please forgive me, I can't stop loving you
Don't deny me, this pain i'm going through
Please forgive me, if I need you like I do!
Please believe me, every word I say is true,
Please forgive me, I can't stop loving you..."
Τώρα, άντε να σου το αφιερώσει αυτό κάποιος, και να καταφέρεις να μην τον συγχωρήσεις! Απλά, δε γίνεται!..


2 σχόλια:

Fantus The Firedragon είπε...

Πωωω, τι μου θύμησες τώρα...Εφηβικά πάρτυ, να χαμηλώνουν τα φώτα και ο Bryan να τα λέει όλα για σένα στο κορίτσι που έχεις αγκαλιά!

Καλορίζικο το νέο look στο blogάκι;) και καλό κουράγιο με τη διπλωματική!

Tzopi είπε...

Ευχαριστώ κι ανταποδίδω για καλή αρχή στο νησί του..ουζομεζέ!:)