9 Νοε 2005

Ένα post για σένα...!

...που μπαίνεις στο site μου, να δεις αν έχω γράψει τίποτις καινούργιο!Ναι ναι, σε σένα αναφέρομαι, που είτε δεν έχεις τί να κάνεις αυτή τη στιγμή και χαζεύεις τα Blogs γνωστών ή/και γνωστών των γνωστών, ή απλά πέρασες από 'δω να δείς τί κάνω! Και σε σένα, που ήρθες στο blogaki μου ενδεχομένως μέσω του blog κάποιου γνωστού μου (βλ. Κολλητάρα ), ή που απλά τυχαία πάτησες 2-3 κουμπάκια που σε οδήγησαν κατά δω!
Σε σας παιδιά, που περνάτε πού και πού από τα μέρη μας! Επειδή τις τελευταίες μέρες πνίγομαι σε δουλειά/διάβασμα και πολλά άλλα ενδιάμεσα, δεν προλαβαίνω να γράψω κατιτίς στο santoninoblogaki μου! Σήμερα είχα μια ωρίτσα ελεύθερη, και κάθησα και έψησα κουλουράκια (τύπου μπατόν σαλέ, με ούζο και τυρί), και έφτιαξα και ένα γλυκό με μπισκότα και κρέμα custard!Αν μπορούσα να σας κεράσω κατιτίς καθώς περνάτε από το blogaki μου, θα το έκανα..Λέτε να βάλω ένα μπολ με κουλουράκια εδώ από κάτω, να τσιμπάει όποιος πεινάει??

Χμμμ, νόστιμα, ε?
Όσοι θέλετε να τα δοκιμάσετε και στο "ρίαλ γουόρλντ", πείτε μου να σας στείλω μερικά:-)

5 σχόλια:

Fantus The Firedragon είπε...

κάνεις και πακέτο?!μμμμμμ...λες για αυτό να μου ζήτησε τον Τ.Κ της Καλλονής η άλλη η τρελή??? :P

Fantus The Firedragon είπε...

P.S είναι 811 07!

ka8y είπε...

και ΔΕΝ ειμαι τρελή...

θα δεις εσυ τι θα λάβεις με το post.... :-p

Iridium είπε...

χμμμ... φαίνεται είσαι καλή ζαχαροπλάστισσα. Τι άλλο φτιάχνεις? Είσαι το ίδιο και καλή μαγείρισσα?

Εγώ πάντως μπήκα στο blog σου, από της φίλης σου, το Ηλιοτρόπιο, που είναι αρκετά ενδιαφέρον.

Tzopi είπε...

Hello iridium!
Κουλουράκια,γλυκά,πίτες, και πού και πού φαγητά!Μεταξύ του "πού" και του "πού" παρεμβάλλεται η μαγειρική της αδερφής μου, που βαθμολογείται μακράν με Άριστα!
Αχχ, κι ύστερα προσπαθεί κανεις να κάνει δίαιτα σε αυτό το σπίτι!
Mission Impossible!