8 Ιουν 2006

..Εξαιρετικά Αφιερωμένο..!

"Στο βιβλίο της καρδιάς
σκισμένες οι σελίδες
και στα μάτια της ψυχής
της μοναξιάς ρυτίδες

Είχα τόσο κουραστεί
που ήταν άδεια η αγκαλιά μου
κι ήρθε μεγάλη ανατροπή
όταν φάνηκες μπροστά μου

Και σ΄ερωτεύτηκα
και σ΄ερωτεύτηκα
ξύπνησες μέσα μου ότι είχε κοιμηθεί
ξάφνου μαγεύτηκα και παραδέχτηκα
μαζί σου αγάπη μου πως έχω τρελαθεί

Και σ΄ερωτεύτηκα
και σ΄ερωτεύτηκα
είσαι μωρό μου ότι είχα ονειρευτεί
ξάφνου μαγεύτηκα και αμέσως σκέφτηκα
αυτός ο έρωτας θ΄αφήσει εποχή
θ΄αφήσει εποχή

Στου κορμιού μου το βυθό
σ΄αγαπώ ναυαγισμένα
και στα χείλη μου τα δυο
φιλιά ξεθωριασμένα

Είχα πια απελπιστεί
είχα κλειστεί στον εαυτό μου
μα όλα τ΄άλλαξες εσύ
μόλις ήρθες στο πλευρό μου

Και σ΄ερωτεύτηκα
και σ΄ερωτεύτηκα
ξύπνησες μέσα μου ότι είχε κοιμηθεί
ξάφνου μαγεύτηκα και παραδέχτηκα
μαζί σου αγάπη μου πως έχω τρελαθεί

Και σ΄ερωτεύτηκα
και σ΄ερωτεύτηκα
είσαι μωρό μου ότι είχα ονειρευτεί
ξάφνου μαγεύτηκα και αμέσως σκέφτηκα
αυτός ο έρωτας θ΄αφήσει εποχή"

Κάθε μέρα, και πιο πολύ...
Πολλά Plus plus όμως, πολλά!!..
Κι εκεί που θέλουμε κάτι να πούμε, τα τραγούδια να μας προλαβαίνουν!Λες και όλοι οι παραγωγοί συμμετέχουν στο παιχνίδι μας, και το διασκεδάζουν!

Δεν ξέρω αν θ'αφήσουμε εποχή..
Ξέρω όμως ότι ζούμε την πιο όμορφη εποχή!
Κι εύχομαι αυτό, ποτέ να μην αλλάξει!

1 σχόλιο:

Lego είπε...

Και από μένα για σένα...

"Όταν στο βλέμμα σου σταθώ μ’ αναστατώνεις
φλόγες μ’ ανάβεις στο κορμί με καις με τελειώνεις
μες στα ταξίδια της βραδιάς τα όνειρα μου κυβερνάς
είσαι στο στήθος μου εσύ ο χτύπος της καρδιάς

αυτό που ζούμε τώρα εμείς δεν είναι της στιγμής"