19 Ιουν 2006

Sail away..

Πόσο κοντά μπορείς να φτάσεις σε ένα όνειρο? Και πόσο δυνατό γίνεται ένα όνειρο, όταν όλα συνωμοτούν εναντίον του?
Ένα ολόκληρο blog, έχει το όνομά της. Βιβλία, πετρούλες, άσπρα χαρτιά, καδράκια και κομμάτια από ξύλο, τη φωτογραφία τηςμικρής εκκλησίτσας, με τον μπλε τρούλο.
Δεν ξέρω τί με δένει μαζί με αυτό το νησί, απλά μία ιδέα, ή κάτι παραπάνω? Ένας μύθος ίσως?Ρωτήστε φίλους, γνωστούς, ακόμη και άγνωστους. Όλοι ξέρουν την αντίδρασή μου στο άκουσμα της.

Την κοιτώ απέναντί μου στο γραφείο, και ταξιδεύω. Σαν σε όνειρο. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι μία μέρα, ίσως όχι πολύ μακριά, θα κοιτώ και απέναντί μου θα βρίσκεται μία φωτογραφία της καλντέρας, που θα έχω τραβήξει μόνη μου. Απλά φοβάμαι ότι κάτι πάλι θα συμβεί, και το όνειρο θα μείνει όνειρο.."Όσα η αγάπη ονειρεύεται, τα αφήνει όνειρα η ζωή"..

Θέλω τόσο να το ζήσω. Να περπατήσω στα στενάκια , να αγναντεύω τη θάλασσα, και να χορτάσω τη μυρωδιά του ανέμου.
'Θέλω να πάω, στο νησί που λατρεύω..
Να βγω μες τους δρόμους, παντού να χορεύω..
Να δω την πανσέληνο, μέσα στη νύχτα,
Να κάνω μια ευχή, να μου πεις καληνύχτα.."

Κι όλα αυτά, σε ένα μήνα, μαζί σου! Λες τελικά να μου φέρεις κι άλλο γούρι, και να το κάνω το ταξίδι?
Και σαν πλησιάζει το νησί, και δέσει το καράβι..να μου κρατάς το χέρι σφιχτά!..Διότι ίσως και να είσαι ο λόγος, που ένα μεγάλο μου όνειρο θα βγει αληθινό..!

Υ.Γ..Θα πιω κι ένα Βινσάντο στην υγειά σας..!

1 σχόλιο:

Vasiliki είπε...

Αυτό δεν είναι από εμένα, αλλά μόλις το άκουσα και φαντάστηκα πως κάποιος (ονόματα δε λέμε) θα ήθελε να στο τραγουδήσει στο αυτί, ενώ θα σου κρατάει το χέρι, λίγο πριν φτάσετε στη Σαντορίνη, και ενώ θα βλέπετε το λιμάνι συνεχώς σε μικρότερη απόσταση από εσάς:

Σε γνωρίζω τόσο λίγο, όμως δε μπορώ να φύγω, θέλω όπου πάω και εσύ να ρθεις.. Νιώθω χρόνια να σε ξέρω, μεσ΄το βλέμμα σου μαντεύω, όλα όσα θέλεις να μου πεις.. Δε θα σε αφήσω μόνη, σ΄ενα κόσμο που πληγώνει, θέλω όπου πάω και΄συ να' ρθείς.. Να είσαι εκεί, να είσαι εκεί, σε μία ώρα φεύγω θέλω να 'σαι εκεί.. Να είσαι εκεί, να είσαι εκεί, αν μ'αγαπάς όσο και εγώ να είσαι εκεί, να είσαι εκεί να είσαι εκεί σε μία ώρα φεύγω θέλω να 'σαι εκεί.. να είσαι εκεί να είσαι εκεί γιατί δε φεύγεις από τη σκέψη μου στιγμή.. Δεν αντέχω να υποφέρεις, βλέπω πως αργοπεθαίνεις, Θέλω να σε πάρω μακριά.. Πίσω σου να μην κοιτάξεις, τίποτα μαζί μην πάρεις, που να σου θυμίζει τα παλιά.. Δε θα σε αφήσω μόνη σ΄ενα κόσμο που πληγώνει, θέλω οπου πάω και 'συ να' ρθείς..

Καλά να περάσετε :)