16 Ιαν 2007

΄'Η' το τσιγάρο ή εγώ, τελεσιγραφόο"

Ως γνωστόν, οι κακές συνήθειες βλάπτουν σοβαρά την υγεία. Το τσιγάρο, πέρα από την υγεία του καπνιστή, βλάπτει και την υγεία των γύρω του, των φίλων του, της οικογένειά του, των ανθρώπων γενικά που αγαπάει και νοιάζεται.
Και πώς κόβεται, θα μου πείτε, μία τόσο κακή συνήθεια? Για καλή μου τύχη, είμαι από εκείνους που σιχαίνονται το τσιγάρο, που δεν τους αρέσει, και δε θα κάπνιζαν ποτέ. Έχω όμως πολλούς φίλους, που το τσιγάρο είναι γι'αυτούς, όπως για μένα ο καφές! Κόβεται ο καφές? (όοοχι)

Μία μικρή φίλη μου, μόλις..18 χρονών, προσπαθεί αυτές τις μέρες να κόψει το τσιγάρο! Την απόφαση την είχε πάρει, το κίνητρο όμως ήταν ένα στοίχημα!
Και επειδή τα στοιχήματα ποτέ δεν τα χάνει, το έχει βάλει πείσμα! Και θα το κερδίσει, είμαι σίγουρη! Μπράβο μικρή μου!Μόνο να ξέρεις, την επόμενη Τρίτη που το στοίχημα θα έχει τελειώσει, δε θα τη βγάλεις καθαρή! Αν σε δούμε με τσιγάρο στο στόμα, δε φαντάζεσαι τί έχεις να τραβήξεις....! (and yes, this IS a threat!)

Φιλιά!!

3 σχόλια:

Vasiliki είπε...

Xaxaxa 8a to diavasei kanenas an8rwpos asxetos kai 8a nomizei pws eimai aniliko kai kapnizw... :P kai na fadasteis pws mexri ta 20 den kapniza... Anyway, na min prodo8oume, 18 eimaste...

Koita tin Deutera to vradu teleiwnei to stoixima, ara Triti prwi 8a valoume ena kainourio, etsi gia na exw ena kinitro mexri na to ksexasw edelws...

Alla sas eipa, mallon prepei na parw ena pet kai na to kouvalaw mazi mou sunexeia, wste na mi skeftomai to tsigaro... :P Pros to paron apofeugw na vgainw me 'smoking' parees wste na min ksanakulisw sto vourko tis amartias, opote 8a vare8eite na me vlepete mazi sas, san to tsimpouri kai egw 8a kolaw stous non-smoking filous mou... Opote an me vare8eite 8a to katalavw giati 8a mou dwsete ena paketo tsigara (davidoff gold slim) ws epivraveusi tis prospa8eias pou ekana na to kopsw e? xixixixi

Tzopi είπε...

Καλά, είσαι απίστευτη! Βρε, τσιγάρα δεν παίρνεις από μας, ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα κακομοίρα μου!
Να δεις...Την επόμενη φορά που θα μαζευτούμε σπίτι (για..σοκολατένιες αμαρτίες), ο μόνος που θα καπνίζει θα είναι το...τζάκι! (Ξέρεις, φέρε μαζί τσάντες,παλιοπράγματα, ότι σου βρίσκεται τέλος πάντων, να το ρίξουμε μέσα! :-))

Maraki είπε...

Καλά σου λέει ξαδερφούλα μου η αδερφούλα μου...Τι πράγματα είναι αυτά μου λές???
Ουτε στοιχήματα ούτε τίποτα δεν χρειάζεσαι...Αρκεί να πειστείς εσύ οτι είναι κακό για σένα...
Αααα, όσο για το Pet εγώ δεν θα λεγα όχι στο να το πάρεις, μιας κι η αδερφούλα μου δεν βλέπω να μου παίρνει ποτέ κανένα κουταβάκι...
Οπότε κι εγώ θα φροντίζω της ξαδερφούλας μου, χι χι...