19 Ιαν 2007

Παρασκευή του Γενάρη, στο γραφείο..

Η ώρα9:47. Η κούπα με τον καφέ, δίπλα μου γεμάτη. Η μουσικούλα σιγοπαίζει από τα ηχεία του υπολογιστή, και με ταξιδεύει μακριά από το γραφείο, τη δουλειά, την Oracle, τα reports και την καθημερινότητα. Κάπως έτσι, καταλήγω συχνά πυκνά στις "ηλεκτρονικές σελίδες" αυτού του μικρού "εξομολογητή".
Ωραία ιδέα αυτά τα blogakia. Και η blogoπαρεούλα μου ολοένα μεγαλώνει, και πολύ χαίρομαι! Νά'ναι καλά η Κατερινούλα που με μύησε στην ιδέα, πριν από δυό χρονάκια περίπου!..

Τέλος πάντων, σήμερα δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο θεματάκι να αναλύσω, απλά βαριέμαι να δουλέψω!Παρασκευή σήμερα, καταλαβαίνετε..
Πήγα χτες βράδυ στο Μέγαρο Μουσικής, για πρώτη φορά μετά από πολλάαααα χρόνια (πιτσιρίκι πρέπει να ήμουν τελευταία φορά). Μαζί με τον Πίκο μου, παρακολουθήσαμε ένα πολύ μελωδικό και πολύ ωραίο αφιέρωμα στα 50 χρόνια του Γιάννη Μαρκόπουλου!Ενθουσιάστηκα..!

[...]

Κι επειδή όλα τα καλά κρατάνε μόνο για λίγο, από το πρωί έχω πήξει στη δουλειά! Εμ, Παρασκευή, τί περιμένετε!Πήγε λοιπόν η ώρα 3:49, και το postaki μου ακόμα εκκρεμεί!
Γι'αυτό κι εγώ κλείνω, σας φιλώ όλους, και υπόσχομαι να επανέλθω δριμύτερη από Δευτέρα!
Να έχετε ένα αξέχαστο Σ/Κ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: