14 Φεβ 2007

14 του Φλεβάρη του 2007

Μία (ακόμη) ανάλυση για τη μέρα τούτη...

Εδώ και χρόνια, ρομαντική ψυχούλα ούσα, πιστεύω στη γιορτή του Αγ.Βαλεντίνου. Ξέρετε, λουλουδάκια, σοκολατάκια, καρδούλες, και ένα γενικότερο κλίμα χαράς κι αγάπης..
Φέτος, γιορτάζω τη γιορτή αυτή λίγο διαφορετικά.
Αφορμή, μία πολύ σοφή κουβέντα, που είπε ο "κουνιάδος" μου στο αδερφάκι μου..
Όταν εκείνη τον ρώτησε κάτι του στύλ "Είμαι η Βαλεντίνα σου?", εκείνος σωστά απάντησε ότι "Οχι, Βαλεντίνα είναι ένα όνομα..Εσύ δεν είσαι η Βαλεντίνα, είσαι η Μ... μου", όπου Μ.. προφανώς το ονοματάκι της πικοαδερφούλας!"..και είσαι η Μ.. μου κάθε μέρα, όχι μόνο στις 14 του Φλεβάρη του 2007.."

Η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι απλά μιά ευκαιρία, για αυτούς που αγαπιούνται πραγματικά : Μια μέρα για να αθροίσουν όλες εκείνες τις 14ες μέρες των Φλεβάρηδων που τους έχουν βρει μαζί, αγαπημένους..

Ο Άγιος Βαλεντίνος, ή Άγιος Υάκινθος ή όπως αλλιώς ονομάζεται, μας δίνει απλά την αφορμή για να γράψουμε πάνω σε μία Lacta, γλυκά πικολογάκια..
Να βάλουμε τα κόκκινα τριαντάφυλλα πάνω στο γραφείο στη δουλειά, και να μοιραστούμε, μαζί, τα σοκολατάκια μας.. :-)

Εγώ λοιπόν σήμερα, δηλώνω ότι γιορτάζω!
Τον Saint Pikontine, ή αλλιώς τον Άγιο Πικαπίκο! :-)Διότι όποιος αγαπάει, γιορτάζει αυτή τη μέρα, και κάααααααθε μέρα, με το δικό του μοναδικό τρόπο!

1 σχόλιο:

Lego είπε...

Μαζί, κάθε μέρα θα γιορτάζουμε τον Άγιο Πικαπίκο που μας δίνει τόση ευτυχία !!! Και κάθε χρόνο θα υψώνουμε το Π σε μια δύναμη παραπάνω... Ι πικ u 2 ;)