25 Φεβ 2007

Ένα τέταρτο του αιώνα....

Ετών 25. Πριν από 25 χρονάκια και κάτι ωρίτσες, έσκασα μύτη. Με βάρος 4.100, 54 εκατοστά ύψος και...2 μπουκάλια γάλα από την πρώτη μέρα, έδειξα από την πρώτη στιγμή ότι δε θα ήμουν ένα κλασσικό παιδάκι...
Σήμερα, 25 χρόνια μετά, έχω να θυμάμαι ένα σωρό μοναδικές στιγμές. Σχολείο, Πανεπιστήμιο, Φίλους, Ταξίδια, τη Γερμανία, Αγάπες και Χωρισμούς, Έρωτες και Όνειρα..Πόσοι άνθρωποι έχουν περάσει από τη ζωή μου, στα 25 αυτά χρόνια?!..Αμέτρητοι. Άλλοι πέρασαν, κι άφησαν το σημάδι τους..Άλλοι έμειναν, κι άλλοι έφυγαν..
Σήμερα, 25 του Φλεβάρη, κλείνω τα 25..Είμαι "ένα τέταρτο του αιώνα" σε ηλικία, όπως μου είπε κι ο μπαμπάκας μου!
Μμμμμ, δεν είναι κακό!:-) Αν και στο εξής θα είμαι πιο κοντά στα τριάντα παρά στα είκοσι, δηλώνω πολύ χαρούμενη. Κοιτάω πίσω, και βλέπω 25 χρόνια γεμάτα, με υγεία, με χαρές, με αγάπη, με προσπάθεια, με εξελίξεις...
25 χρόνια, που πήραν τη μικρή Γεωργίτσα, και την έκαναν τη Τζοπιτούλα (ή Πίκα) που ξέρετε σήμερα!:-)
Κερνάω τουρτίτσα απόψε, όσοι πιστοί, προσέλθετε!!!!Να με χαίρεστεεεεεεεεεε!

3 σχόλια:

Tzopi είπε...

S'euxaristw para poly Laura mou!Ti kaneis, kala?Dein Griechisch sind super! (Wahrend mein Deutsch ganz schlecht geworden sind!)..
Pws ta pernas sti Germania? Diavaza to blog sou sti Shanghai, prepei na itan TELEIA!!
Pote tha ertheis Ellada gia mpanakia? Am Samstag fliege ich nach Milan, und freue mich sehr daruber!
Hoffentlich, fliege ich auch nach Deutschland sintoma!!
Polla Filakia, Na eisai panta kala!
Georgia

Lego είπε...

Να σε χαιρόμαστε καρδούλα μου, να είσαι πάντα καλά, να έχεις πάντα ότι επιθυμείς, να ομορφαίνεις τον κόσμο με το χαμόγελό σου, να σ'αγαπάω και να μ'αγαπάς για πολλά πολλά χρόνια ακόμα...
Υ.Γ Η τούρτα σου ήταν καλύτερη από αυτή της φωτογραφίας

Vasiliki είπε...

Χρόνιααααααααααα πολλάαααααααααααααα και μέσω blog....

Τα κανονικά "χρόνια πολλά" τα είπα τη σωστή ημέρα, αλλά το blog άργησα να το διαβάσω.... δεν πειράζει όμως ε???

Να τα εκατοστήσεις και ό,τι επιθυμείς να το αποκτήσεις... Και όλα όσα έχεις αποκτήσει μέσα σε αυτά τα 25 χρόνια να τα κρατήσεις γερά :)

Δε θα σου πω απλά: "Ζήσε τη στιγμή", αλλά ζήσε τρελά όλη σου τη ζωή, γιατί η ζωή θέλει τρέλα...

Πολλά Φιλιά...