4 Σεπ 2007

Σκέψεις, σκέψεις, σκέψεις..

Tις τελευταίες μέρες, λόγω περιορισμένου φόρτου εργασίας, ο νούς μου τρέχει σε χίλιες δυο σκεψούλες.
Παραθέτω μερικές, έτσι για να περνά η ώρα - απάντηση δυστυχώς δε μπορώ να βρω έτσι εύκολα, οπότε οι σκέψεις μεγαλώνουν μέσα στο μυαλό μου, μέχρι να με οδηγήσουν στη σωστή απόφαση..

Σκεψούλα #1 (περί φυγής ο λόγος):
Να φύγω τελικά από την Ελλάδα, και να πάω να δουλέψω για μερικά χρόνια στο εξωτερικό?
Και αν ναι, πού να πάω? Μεγάλη απόφαση..που θα πρέπει να πάρουμε μαζί!
Με εσένα που πήρες τη σκεψούλα μου, και την έχεις φέρει πολύ κοντά στην πραγματοποίησή της..
Θα μου λείψει όμως η πατρίδα μου,αν φύγω.
Θα πρέπει για 2η φορά να αποχωριστώ την οικογένειά μου, την μπουρμπουλίτσα μου, τους φίλους μου, το σπιτάκι μου..
Όλα αυτά που γεμίζουν τη ζωή μου αυτή τη στιγμή.
Κι αν δε φύγω, θα μείνω με το όνειρο - Πώς θα ήταν τελικά αν είχα φύγει?..
Μήπως μπορείς εσύ να με βοηθήσεις???

Σκεψούλα #2 (περί αδιεξόδου ο λόγος):
Ποιόν να πρωτομαυρίσω σε αυτές τις εκλογές? Γιατί υποτιμούν τόσο πολύ ΟΛΟΙ τη νοημοσύνη μου?
Και γιατί θέλουν να με πείσουν ότι ΘΑ αλλάξουν τον κόσμο? Η' μήπως παραλείπουν απλά να συμπληρώσουν ότι θα αλλάξουν τον κόσμο προς το χειρότερο?Διότι αυτό ναι, το βλέπω..

Σκεψούλα #3 (σχετική με τη #2):
Γιατί ποτέ δε θα μάθουμε τη μεγάλη αλήθεια πίσω από όλα αυτά?Γιατί θα ακούμε σενάρια, χωρίς ποτέ να μαθαίνουμε ποιό είναι το αληθινό? Άκουσα για τη καταστροφική φωτιά πως ευθύνονται διάφοροι - Οι άγνωστοι κακοί που θέλουν να εκδικηθούν τη χώρα μας και να την καταστρέψουν (you know, oι..ασύμμετροι!), οι ξένοι, οι ντόπιοι, οι τρελλοί, οι αφελείς..Και κάπου διάβασα και το σενάριο της Ιονίας Οδού.Ρίξτε μια ματιά εδώ
Και ρωτάω - Ποιός θα δώσει επιτέλους σε μένα, και σε όοοολο τον κόσμο, μια ειλικρινή απάντηση?Πόση διαφθορά, πόση βρωμιά και πόση διαπλοκή να αντέξει πλέον ο οργανισμός μας?

Σκεψούλα #4 (άσχετη με τις παραπάνω):
Ακούω, μεταξύ όλων των άλλων, αυτή τη στιγμή το τραγούδι του James Blunt "Wisemen"..
Και μέσα σε όλα τα άλλα, μου βάζει μερικές ακόμη απορίες..
"Gotta ask yourself the question, WHERE ARE YOU NOW?"
Έλα μου ντε?

Σκεψούλα #5 :
...........................................................................
(αυτήν την κρατάω για μια άλλη φορά - δεν είναι της παρούσης)

Πολύ σκεπτικό το πρωινό σήμερα!
Και μιας και το τραγουδάκι που έχει παίξει ίσα με τις 5 φορές στο "repeat" από την ώρα που άρχισα να γράφω αυτό το ποστάκι φτάνει στο 5ο τέλος του, θα κλείσω πετώντας κι εγώ σε σένα το μπαλάκι, μπας και ξέρεις εσύ την απάντηση στην ερώτηση..Where are we now?

Δεν υπάρχουν σχόλια: