10 Δεκ 2007

Τα πιο ευχάριστα νέα της χρονιάς...

Χτες είχε γενέθλια η πιο παιδική μου φίλη, η Ζ! Έκλεισε τα 26 (να ζήσεις μικρή μου και χρόνια πολλά, τυράκια να τρως απ'τη φάκα πολλά - καταλαβαίνει εκείνη το υπονοούμενο ;)), και την πήρα τηλέφωνο να της ευχηθώ. Η στιχομυθία ξεκίνησε με το εμπνευσμένο τραγουδάκι που προαναφέρθηκε, συνεχίστηκε με ευχές τύπου "να ζήσεις, ότι επιθυμείς, πάντα με υγεία", και έκλεισε με την όλο υπονοούμενο ευχή "άντε,και του χρόνου διπλήηηη".
...Για να πάρω την πιο χαρούμενη και απροσδόκητη απάντηση που φανταζόμουν ποτέ..
"Όχι του χρόνου, το καλοκαίρι!"..


Η Ζ. είναι μαζί με τον Δ. εδώ και πολλάαααα χρόνια! Έχουν περάσει ένα σωρό πράγματα μαζί, εμπειρίες, στεναχώριες, χαρές, μεγάλες χαρές..Και τώρα, έφτασε η μεγάλη στιγμή για να δέσουν τις ζωές τους και με τα ιερά δεσμά του γάμου.

Από χτες που το έμαθα, πλέω σε πελάγη ευτυχίας! Θέλω να το φωνάξω σε όλο τον κόσμο, λες κι είμαι εγώ στη θέση της. Το αξίζει 1000%, και είμαι σίγουρη πως θα είναι τόσο αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι μαζι με τον Δ! Μπράβο φιλενάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Όπως είπε και η κολλητάρα, εμείς στις μπουμπουνιέρες, ε??

Πω πω, πώς πέρασαν όμως τα χρόνια, και πώς έφτασε το ποντικάκι μας, η θείτσα μας, να βρίσκεται δυό βήματα πριν τα σκαλιά της εκκλησίας? Αχ, πόσο χαίρομαι!!

Να ζήσετε φιλενάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Υ.Γ. Πω πω, ακόμα ανατριχιάζω από τη χαρά μου! Φαντάζομαι εσύ πώς θα αισθάνεσαι!!!

2 σχόλια:

Vasiliki είπε...

Άντε να ευχηθούμε και στα δικά σου τότε ;) Να χαρείς και για τον εαυτό σου, όχι μόνο για τους άλλους... χιχι

Tzopi είπε...

:-P