29 Μαΐ 2008

Sti douleia by bike..

Kalimera filoi mou kaloi, kaloi mou filoi :)
Ti kanete, kala? Egw prin apo ligo eftasa sti douleia mou, gia prwti fora sta xronika me podilato, oh yes!!!Edw k xronia elega oti ithela na paw sti douleia me to podilato, i diadromi omws apo ton Ag.Stefano mexri ti Vodafone sto Xalandri, iiiitan ligo zoriki :)

Agorasa prin apo 2 meroules to prwto mou podilataki, kai me auro ksekinisa na trigyrnaw stis elvetikes geitonies. Piga volta konta sto potaki, se parka, se dromakia, stin perioxi mou kai akoma parapera :) Eftasa sto kentro tis Zyrixis, kataxarika apo ti volta, kai ksanagyrisa meta spitaki mou..

Simera loipon, kai enw o kairos itan arketa sinnefiasmenos to prwi, apofasisa na ksekinisw gia na erthw sti douleia me to podiiiilato :) Kourastiki, h' mallon ateleiwti, tha elega i diadromi! Gyrw sta 14 klm, se 45 peripou lepta..I know, i taxitita mou den itan kai poli kali :P Alla vlepete, o dromos itan sto megalitero pososto tou xwmatenios, kai den itan poli eukolo na anaptiksei kaneis taxitita :) :)

H diadromi ksekinise apo to spiti mas..se ena tetartaki peripou imoun sto potami, ton Limmat! Kai apo ekei, pira to dromaki (mono gia pezous k podilata!!) pou paei kata mikos tou potamou, kai ftanei stin perioxi opou vrisketai i douleia mou, to Dietikon..kala, paei k parakatw, apla egw ekei stamatisa (oxi oti tha eixa kouragio na paw k parakatw :P )

Mia geusi tis apostasis pou kalipsa..

Wraia,eee? Ante, me auto to rithmo, se merikous mines tha ftasw k ws tin patrida :P

Δεν υπάρχουν σχόλια: