4 Ιουλ 2008

Το δωμάτιο αυτό...

..θα ξέρει μόνο τα πάντα για τη μικρή Τζοπιτούλα. Είχα φύγει κι άλλη φορά στο παρελθόν από τα λημέρια του, είναι η πρώτη φορά όμως που γυρνώντας πίσω αισθάνομαι σαν μικρό κοριτσάκι και πάλι. Χαζεύω γύρω μου όλα αυτά τα μικρά πραγματάκια που έχω εδώ μέσα, και θέλω να τα πάρω όοοολα μαζί μου.Είναι οι αναμνήσεις μου, είναι τα νιάτα μου..

Χαχα, ναι λοιπόν, όπως καταλάβατε (και από την ελληνική επιτέλους γραμματοσειρά), η Τζοπιτούλα γύρισε στο σπιτάκι της. Ειλικρινά μπερδεύομαι με την έννοια "σπίτι μου", διότι πολύ απλά, αυτή τη στιγμή έχω 2 σπίτια..Έχω δύο διαφορετικούς τρόπους ζωής, δύο εντελώς διαφορετικές πόλεις. Πού νιώθω πλήρης?Χμμμ, κάπου στη μέση. Κάπου που θα έχω τον Πίκο μου, τους φίλους και τους δικούς μου.Τότε είμαι κομπλέ! Ξέφυγα όμως πάλι από το θέμα..

Το δωματιάκι μου. Πάνε μόνο 3 μήνες που το "εγκατέληψα", και νιώθω αφενός σαν να λείπω χρόνια, κι αφετέρου σα να μην έφυγα ποτέ. ΦΥΓΕ παλιοκούνουπο..Εμ, το ξέχασα, έχουμε κ κουνούπια εδώ!!Στην Ελβετία βλέπετε, μάλλον τα κουνούπι είναι vegetarian, διότι μέχρι στιγμής δεν μας έχει τσιμπήσει κανένα! Έχω αράξει λοιπόν στο καναπεδοκρεβάτι μου, και αναρωτιέμαι πώς στην ευχή θα χωρέσουν στη βαλίτσα μου όοοολα όσα θέλω να πάρω μαζί.Θα μου πεις, όσα κι αν πάρεις μαζί, πάντα κάτι θα μένει πίσω. Κάθε γωνιά αυτού του δωματίου είναι γεμάτη με αναμνήσεις, αναμνήσεις που δεν χάνουν το χρώμα τους. Εδώ μεγάλωσα, ερωτεύτηκα, απογοητεύτηκα, διάβασα, έκλαψα, γέλασα, ονειρεύτηκα, αγάπησα..Ο δικός μου χώρος, ο πιο δικός μου χώρος σε όλο τον πλανήτη, με τη χαρακτηριστική επιγραφή "Τζοπιτούλα" στην πόρτα!!! Ω ναι, αυτή είμαι γω, χιχι!

Αααααχ, βαθιά ανάσα..Για να κρατήσω όλες τις μυρωδιές, να τις πάρω μαζί μου φεύγοντας..Φεύγοντας? Εδω καλά καλά δεν ήρθαμε, και μιλάμε για φευγιό? Γιαααα να σοβαρευτούμε σας παρακαλώ..

Καλημέρα πατρίδα, καλημέρα Αγ. Στέφανε, καλημέρα και σε όλους εσάς που περάσατε σήμερα από το μπλογκάκι μου!!!!Κι ας με λέει ο Πίκος μου γραφική, εγώ θα χαρώ αυτές τις 3 μερούλες, σα μικρό μικρό παιδάκι :D

Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

ka8y είπε...

itan poly poly kalo, alla ligo

poli xarika poy se eida...

kai se liges meroules ksana konta sas!

filakia!

(xtes tetoia wra akoma escoba eimastan...)

T. είπε...

Aaax,proxtes tetoia wra eimastan sto karavaki gia Tzia..Pws pernaei etsi autos o xronos, me les?

Ante, grigora loipon na perasei, kai na sas ferei sta limeria mas ksana :D
Filakia polla, kai xilia thank u se olous gia to super psk :D :D