6 Οκτ 2008

New project (Ναι ναι, πάλι)

Καλησπέεερα σας!
Τί μου κάνετε ξενιτεμένα μου φιλαράκια?Εγώ σήμερα τη βγάζω πολύ χαλαρά τη μέρα!!Βόλτα στο Λήχτενσταην το πρωί για ένα 5άωρο και μετά επιστροφή στη Ζυρίχη!Θα πάμε με έναν από τους Σεφ εδώ σε έναν υποψήφιο νέο πελάτη, για να δούμε αν θα μας δώσει ένα νέο προτζεκτάκι από Νοέμβριο. Κρατάω λοιπόν κι εγώ τώρα στα χέρια μου το χαρτί που περιγράφει τη δουλειά του συγκεκριμένου πρότζεκτ, και βλέπω μεταξύ άλλων Cobol, CICS, DB2, Oracle,PL/SQL και δε συμμαζεύεται..

Ακούς εκεί Κομπόλ. Πού τη θυμήθηκαν καλέ αυτή? Έχω κάπου στο σπίτι ένα τουβλο βιβλίο, ασπρόμαυρο, χωρίς σχεδιάκια και εικονίτσες, τίποτα, plain text, περί της Κομπόλ. Δεν το άνοιξα ποτέ. Θυμάμαι πως είχαμε ένα προαιρετικό μάθημα στο πανεπιστήμιο, κι όλοι λέγαμε "Σιγά μην πάμε να μάθουμε Κομπόλ"..
Να που έχει ο καιρός γυρίσματααα..
Κι αν με το καλό πάρουμε το προτζεκτάκι (κάντε καμιά προσευχούλα κι εσείς βρε παιδιά, ο πελάτης είναι μία τράπεζα 10 λεπτά από το σπίτι μου!!!!!!!!), τότε θα πρέπει να τα ξεσκονίσουμε τα βιβλία μας.

Χαλαρά, δε μασάμε! Να μαθαίνουμε και κατιτίς καινούργιο (τώρα, αν μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει τις λέξεις καινούριο και Cobol στην ίδια πρόταση είναι άλλο θέμα), να μην ρουτινιάζουμε με τα Data Warehouse πραγματάκια :)

Ο καιρός σήμερα είναι υπέροχος, αφήστε που την περασμένη βδομάδα χιόνισε και στα βουνά της περιοχής και ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ η θέα..
Ακολουθούν μερικές φωτογραφιούλες που έβγαλα με το κινητούλι μου, έτσι για να πάρετε μια γεύση της κατάστασης..
Όλα καλά μας πάνε λοιπόν, άντε τέλη του μήνα ξεμπερδεύουμε κι από το Λήχτενστάην, και στο εξής θα πηγαίνουμε προς τα κει μόνο για..σκι :D Γιούπι!!!
Πολύ καλησπέρα σας, καλή βδομάδα, καλό μήνα, κι όοοολα καλά!!!

3 σχόλια:

Lego είπε...

Kali eputixiaaa !! (An kai mallon tin wra pou tha teleiwnw to comment tha to exeis tsimpisei to project)

Oso gia tin Cobol, oti matheis kalo einai ;-)

Ανώνυμος είπε...

ΕΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝΕ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΠΟΙΟ "ΝΕΟ" ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ COBOL ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ!
Φούλης

T. είπε...

xaxaxaxaxa :D
Fouli mou, egrapses pali!!!!