17 Δεκ 2008

Snow is falling, all around meee!!

Λατρεύω το χιόνι! Λατρεύω τον ήχο του όταν πέφτει κι ακουμπάει στη γη, τη μυρωδιά της ατμόσφαιρας,τα χρώματα που αποκτάει η πόλη όταν τη σκεπάζει το άσπρο πέπλο. Από τότε που ήμουν πιτσιρικάκι, κάθε φορά που βλέπαμε στις ειδήσεις για "πιθανές χιονοπτώσεις στην Πάρνηθα, ακόμη και στα βόρεια προάστια", ξυπνούσα το πρωί με μία ελπίδα. Άνοιγα τα μάτια μου και αφουγκραζόμουν..Αν δεν περνούσε αυτοκίνητο από το δρόμο που περνάει μπροστά από το σπίτι μου, τότε είχαν πιάσει οι προσευχές μας και μπορούσαμε να περάσουμε τη μέρα παίζοντας χιονοπόλεμο, ανάβοντας το τζάκι, πίνοντας σοκολάτες στην "πλατεία του χωριού μας" και όλα αυτά τα ωραία..Κοινώς, σχολείο κλειστό, δουλειά γιοκ, όλα τέλεια..

Σήμερα το πρωί άνοιξα τα ματάκια μου όπως πάντα κατά τις 7 παρά, και σηκώθηκα με βαριά καρδιά για να έρθω στη δουλειά. Πάει ο Πίκος μου στην κουζίνα και μου λέει "ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΤΑΣΠΡΑ ΕΞΩ!"..Ε καλά, σκέφτηκα κι εγώ..Ζυρίχη είναι, λογικό είναι να έχει χιονίσει. Και ετοιμαστήκαμε για τη δουλειά. Ανοίγοντας την πόρτα του σπιτιού μας, συνειδητοποιήσαμε ότι η διαδρομή για τη δουλειά δε θα ήταν και τόσο εύκολη υπόθεση τελικά. ΠΟΛΥ χιόνι, παντού. Δρόμοι κλειστοί, πεζοδρόμια κάτασπρα, και παντού μικρά εκχιονιστικά μηχανήματα που πάλευαν να φέρουν την κυκλοφορία σε μια ευθεία. Βάλαμε καλά τα σκουφάκια κ τα γαντάκια μας,και κινήσαμε (οι αφελείς!!) για τη στάση του λεωφορείου. Γεμάτη η στάση, γιοκ λεωφορείο. Μόνο προς την αντίθετη κατεύθυνση περνούσαν, προς τη δουλειά όμως τίποτα. Σκεφτόμαστε σκεφτόμαστε..Ας πάρουμε το τραμ! Και ποιός σας είπε ότι το τραμ περνούσε?

Να μην πολυλογώ, από τις 7.30 που φύγαμε από το σπιτάκι μας, εγώ έφτασα αισίως αντί για τις 7.45 στις 8.45 στη δουλείτσα μου! Θα μου πεις, και δε πήγαινες με τα πόδια? Πιο γρήγορα θα έφτανες! :) :)

Φτάνοντας στη δουλειά, έψαξα να βρω φωτογραφιούλα της πόλης μας σήμερα το πρωί,να τη δείτε να ζηλέψετε..
Είναι από το site της Ζυρίχης, όπου έχει ζωντανή Web Cam!! Απολαύστε μας!!!


ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑΑΑΑΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: