18 Μαρ 2009

Ανάποδα!

Καλημέεεερα σας!!!
Τί κάνετε, καλά? Χρόνια και ζαμάνια! Έπηξα με τη δουλειά, βαριόμουνα και λίγο (μεταξύ μας ,ε?!?) να γράψω κατιτίς στο μπλογκάκι μου, οπότε πέρασε ο καιρούλης!!
Σήμερα όμως ο ήλιος λάμπει με όοοοολη του τη δύναμη, ο Χατζηγιάννης τραγουδάει μελωδικά στο φούξια ipod μου, και εγώ χαζοχαίρομαι!! Και όποτε χαζοχαίρομαι, τί κάνω? Γράφω ποστάκιαααα!!!!!

"Όταν εσύ θα λες φύγε, τότε αχώριστη θά'μαι σκιά..
Κι όταν ακούσω το έλα, τότε θα φεύγω ξανά μακριά!"

Τί κάνετε εσείς, όλοι καλά? Έχω την αδερφούλα μου εδώ αυτή τη βδομαδούλα, και δυστυχώς δεν έχω προλάβει να την χαρώ διότι πήηηζω στη δουλειά! Μα γκαντεμιά κι αυτή, όταν δεν έχω κανονίσει τίποτα, τότε δουλειά γιοκ..κι όταν θέλω να την κοπανήσω νωρίτερα, νά'σου η δουλειά με τη σέσουλα! Μα καλά, σενσοράκι έχει αυτή η δουλειά βρε παιδιά? Όχι πείτε μου!

"Όταν εσύ θα λες Όχι, σα νά'χω ακούσει το Ναι θ'αντιδρώ..
Γιατί η καρδιά μου πια τό'χει, κι έτσι απλά δε θα υποταχτώ!"

Σας είπα ότι πήγαμε το προπερασμένο σ/κ στο Άμστερνταμ? Ναι ναι, ήταν απλά ΤΕΛΕΙΑ! Τη λατρεύω αυτή την πόλη, μέσα στη ζωή, στα κανάλια, στη διαφορετικότητα! Τριγυρίσαμε όοοσο περισσότερο προλάβαμε στη 1.5 μέρα που καθήσαμε :) Και το βραδάκι πήγαμε για τρελό χορό στο Trance Energy 2009!!! Με τον αγαπημένο του Πίκου μου Armin Van Buuren, τον ακόμη καλύτερο John O' Callaghan, και πολλούς άλλους!! "Prepare to Dance!" ήταν το σλόγκαν του μεγάλου αυτού πάρτυ, και ο Πίκος μας έβγαλε ασπροπρόσωπους!!!!

ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!! :) :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: