1 Οκτ 2009

Back again :)

Εεε εεε εεεφτασε!! Ναι ναι, ο δρόμος πίσω για το δεύτερο σπιτάκι μας άνοιξε και πάλι, και σε λίγες ωρίτσες θα μπαίνουμε στο αεροπλάνο, έτοιμοι να ανοίξουμε τα φτερά μας για πατρίδα! Αυτή τη φορά, η πινακίδα λέει "Εκλογές".. Ναι ναι, σιγά μη χάναμε την ευκαιρία να κατέβουμε να ψηφίσουμε, να δούμε τους δικούς μας και τους φίλους μας, και να την σκαπουλάρουμε από τη δουλειά!
Κλασσικά λοιπόν, όπως και όοοολες τις προηγούμενες φορές, μέχρι και την τελευταία στιγμή θα τρέχουμε με τη δουλειά!!! Δηλαδή, η κατάσταση καταντάει γραφική, κάθε φορά να προκύπτουν όλα μαζί όταν θέλεις να φύγεις! ΟΥΣΤ λέμε, θέλω να φύγω!!!!!!!

Τέεελος πάντων..Όσο κι αν γκρινιάζω εγώ εδώ, το WinZip δεν πρόκειται να επιταχύνει τις διαδικασίες του, ούτε θα μου κάνει τη χάρη να με αφήσει στην ησυχία μου για να φύγω κι εγώ!!! Οπότε κι εγώ είπα να γκρινιάξω στο μπλογκάκι μου, μπας κι αυτό μπορέσει να με καταλάβει!!!!!!!!

Άντε, με το καλό να σας έρθουμε λοιπόν!! :)
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: