4 Αυγ 2010

August thoughts..

Η' αλλιώς, Αυγουστιάτικες φιλοσοφίες!
Ο καιρός έξω παίζει παιχνίδια, βροχή - ήλιο, κρύο - ζέστη, και η κατάσταση μέσα (στο γραφείο ντε) είναι να μας κλαίνε οι ρέγκες :Ρ Λείπουν ΟΛΟΙ διακοπές, και εγώ που έχω μείνει πίσω (καλά να πάθω :Ρ) τρέχω κ δε φτάνω! ΔΕ ΒΑΡΙΕΣΑΙ, θα γυρίσει κι ο τροχός!! :)
Δε μου είπατε, σας αρέσει το νέο μας λουκ? Δεν είναι καλοκαιρινό, αισιόδοξο? Σαν την ψυχολογία μου κι αυτό! Δεν πτοούμαι, ένα βλέφαρο να ρίξω στην Σαντορίνη μου, και τα προβλήματα διαλύονται :) Χρόνια τώρα έχει αυτή τη μοναδική επίδραση πάνω μου αυτό το νησάκι, και αυτό εύχομαι ΠΟΤΕ να μην αλλάξει :)

Ακούω από το πρωί μουσικούλα, μια ξένη κ μια ελληνική (για να μην χάνω και τα τελευταία χιτς), και με την ευκαιρία θα ήθελα να σχολιάσω ότι το "Καλοκαίρι μου" του Χατζηγιάννη μου σπάει τα νεύρα! Επαναλαμβάνεσαι Μιχαλάκη, και δεν μας αρέσει αυτό!
Σε αντίθεση, άκουσα ένα καινούριο του Καρρά, το "Λόγια Φιλικά", που με κέρδισε από το πρώτο άκουσμα :) Στίχος, μουσική, και η χροιά της φωνής του Βασίλη συνθέτουν ένα ιδιαίτερο κομμάτι :)

Με τα πολλά η ώρα πήγε πάλι 4μμ, κι εγώ ΑΚΟΜΑ δεν έχω ετοιμάσει την procedure που πρέπει να παραδώσω σε λίγες μέρες, ΑΚΟΜΑ δεν έχω τεστάρει κάτι νέα reports, ΑΚΟΜΑ δεν έχω απαντήσει σε κάτι εμαιλ που περιμένουν από το πρωί!
ΚΟΠΕΛΙΑ, κλείσε ραδιόφωνα κ μπλόγκς, διότι δε σε βλέπω να φεύγεις από κει σήμερα!!
Άντε γεια σας, καλό απογευματάκι, και καλές διακοπές στους τυχερούς που ετοιμάζονται να την κάνουν:)

Κίσσες!!
Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: