19 Νοε 2010

Παρασκευή πρωί, τρα λα λα λα λα λααααα....

Καλημέρα κόσμε :)
Τι μου κάνεις,καλά? Παρασκευούλα έφτασε και πάλι, και ο ήλιος ΛΑΜΠΕΙ! 19 Νοέμβρη, και ο ήλιος ΑΚΟΜΗ λάμπει στη Ζυριχούλα..Κάτι δεν πάει καλά μου φαίνεται φέτος!Μας καλοπιάνει ο καιρός, και προβλέπω να μας τσακίζει αργότερα ο χειμώνας, εκεί που δεν τον περιμένουμε!
Στο άι-φον μου παίζει ένα πολύ μελωδικό κομματάκι της Rihanna, το "Russian Roulette"..το έχεις ακούσει?
Για πάτα ένα πλέη εδώ παρακάτω, να απολαύσεις :)



Τι λέγαμε λοιπόν? Α ναι, για τον καιρό, την Παρασκευή, και το γεγονός ότι αύριο έρχεται το αγαπημένο μου αδερφάκι!!! Θα μείνει εδώ μια βδομαδούλα, και θα την ΧΑΡΩ πολύ πολύ!Μακάρι να μπορούσα να την φέρω μόνιμα εδώ κοντά μου, πόσο πιο ωραία θα ήτανε τα πράγματα..
Με τα πολλά έχει αρχίσει και η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα, και μπαίνουμε στο ανάλογο μουντ! Τα καταστήματα έχουν αρχίσει να κοκκινοχρυσαφίζουν, και κάτι μου λέει ότι πολύ σύντομα τα πανέμορφα Χριστουγεννιάτικα φωτάκια της Bahnhofstrasse θα λάμψουν, και θα γεμίσουν τα όνειρά μας με αστεράκια :)

Ααααχ, ΑΓΑΠΩ τα Χριστούγεννα, με κάνουν να αισθάνομαι πάλι παιδάκι! :)
Μαζι με τα Χριστούγεννα, αγαπώ και την Σαντορινούλα μου βέβαια..πού τη θυμήθηκα πάλι,ε? Εμ, πήρα κι εγώ το ακόλουθο λινκ, και ξετρελλάθηκα :
http://www.fullscreen360.com/greece-oia.html
Για ρίξε μια ματιά, να δεις γιατί είναι μοναδική η άτιμη :)

Περνάει η ώρα, κι εγώ πρέπει να επιστρέψω στη δουλειά..οπότε σας φιλώ, σας εύχομαι να έχετε ένα απίθανο ΣΚ, και να το διασκεδάσετε όσο περισσότερο μπορείτε!!! :)
Cheeeeerio
G. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: