29 Δεκ 2010

2....

Έχω που λες έναν συνάδελφο, Τουρκάκο, τον Φέρατ. Και εδώ και 8 μέρες έχει αρχίσει ένα countdown που λεν κ στο χωριό μου, για το τέλος του χρόνου. Έτσι τού'ρθε, θα αναρωτιέσαι? Όχι σου λέω εγώ, έχει απώτερο σκοπό!
Κάθησε αναπαυτικά στην καρεκλίτσα σου, και άκου μια όμορφη ιστορία :)

Ο Φέρατ που λες είναι εδώ και 12-13 μήνες με μία κοπέλα, τουρκάλα κι εκείνη, μεγαλωμένοι και οι δύο στας Ελβετίας. Δεύτερης γενιάς, ξέρεις. Αυτή δε, είναι και ξανθιά! Έχεις ξαναδεί ξανθιά τουρκάλα, όχι πες? Τέλος πάντων, ή που θα είναι βαμμένη, ή που θα έχει επιρρεαστεί από το ελβετικό κλίμα. Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι αυτό το θέμα μαααας!

Ο Τουρκάκος που λες, ευτυχισμένος, ερωτευμένος, μέσα στα μέλια τον τελευταίο χρόνο. Ε τι να κάνει ο άνθρωπος, έχει πατήσει και τα 31, αισθάνεται πλήρης εμπειριών και κουζουλαμάρων, αγόρασε με τα πολλά δαχτυλίδι!!! Πριν από κάνα μήνα, με ρώταγε τάχα αδιάφορα.. "Τ. μου, εσύ φοράς 2 δαχτυλίδια, σωστά?".. "Σωστά του λέω εγώ ψιλιασμένη".. "Και τι συμβολίζει το καθένα?" με ξαναρωτάει.. "Το ένα μου το έδωσε ο καλός μου με την πρόταση γάμου, και το άλλο είναι η βέρα μου!" του απαντώ. "Αααα.." μου λέει.. "Αυτό για την πρόταση γάμου πρέπει να αγοράσεις ;) " του λέω, και του δείχνω το δαχτυλιδάκι στο χέρι μου.. Μου έκλεισε το μάτι, και έκανε το βλάκα..

Αγόρασε λοιπόν δαχτυλίδι, και αποφάσισε να κάνει μία ξεχωριστή πρόταση γάμου στη δικιά του. Της έχει πει να ετοιμαστεί για την Παρασκευή, να είναι στις 11.30 το πρωί εδώ κάτω από τη δουλειά μας με μία βαλιτσούλα, διότι θα πάνε κάπου.
Δεν της έχει πει ούτε το πού, ούτε τίποτα.
Αυτή, τσίτα στα νεύρα...την πειράζει και πότε-πότε ότι δεν έχει κανονίσει ακόμη κάτι, οπότε όπως καταλαβαίνεις τούρμπο θα έχει γίνει το κορίτσι.
Πού να ξέρει τι την περιμένει...

Σε 2.. μερούλες λοιπόν, θα μπούν στο αεροπλάνο, και θα πετάξουν για Παρίσι..
Κι εκεί, κάτω από τον Πύργο του Άιφελ, την ώρα που θα αλλάζει η χρονιά, θα της κάνει πρόταση γάμου!

Αααααααχ!!!!!!!!!!!

Όχι πες μου, δεν είναι πολύ ρομαντικό? Μπράβο στον Τουρκάκο, όλα καλά να του πάνε και να ζήσουνε τα παιδιάααα!!!!

2 μέρες λοιπόν έμειναν για να φύγει η χρονιά, κι εγώ θα τις περάσω κάνοντας βόλτες στη χιονισμένη πόλη με την αγάπη μου, γράφοντας ποστάκια, τρώγοντας ελαφριά (διότι γίναμε και μπόμπες μετά τα γιορτινά γεύματα!!), και κάνοντας σιγά σιγά ένα φλαςμπάκ στη χρονιά που πέρασε..

Until then λοιπόν ;)
Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: