30 Αυγ 2011

Στο τέλος του καλοκαιριού...

Καλησπέρα φίλοι μου!
Πάει καιρός που έχω να σας γράψω, πολλές αλλαγές στη ζωή μου τον τελευταίο καιρό, καινούργιο σπιτικό, αγαπημένες αφίξεις, μικρά και μεγάλα πραγματάκια που γέμιζαν και γεμίζουν το κάθε λεπτό της ζωής μου :)
Σε ένα διάλειμμα από όλα αυτά, έχω αράξει σήμερα σπιτάκι μου, μπροστά στο κομπιουτεράκι στο (όχι για πολύ ακόμα) πικογραφείο, και ακούω το τραγουδάκι από το τελευταίο μου ποστάκι!

Ναι ναι, το baciami ancora..
Το τραγούδι μου για φέτος, που με την πανέμορφη μελωδία του μου χαϊδεύει τις σκέψεις και με ταξιδεύει :)

Καλοκαιράκι τέλος λοιπόν..και τι καλοκαιράκι ήταν κι αυτό,ε? Διαφορετικό από τα προηγούμενα, με περισσότερα "to dos" και λιγότερη ξεκούραση, αλλά γεμάτο με αγαπημένους τόπους, φίλους, οικογένεια, ταξιδάκια και εξορμήσεις :)

Ξεκινήσαμε από την απολαυστική μας εκδρομούλα με την φοβερή μας παρέα στο Dole της Γαλλίας, εκεί κοντά στη Dijon και την Besancon! Κάτι σου είπα τώρα, ε? Για να σε βάλω στο κλίμα, φαντάσου απέραντα χωράφια, κρασοπεριοχούλες, μεσαιωνικές πόλεις σκαρφαλωμένες σε λόφους και βουναλάκια, καλό φαΐ και ακόμη καλύτερη παρέα! Ένα 3ήμερο όλο κέφι, βόλτες, πολλές φωτογραφίες και αναμνήσεις :)

Επόμενο στη λίστα,το ταξιδάκι μας στην Ελλάδα..σταθερά, στα τέλη Ιουνίου! Με προορισμό αυτή τη φορά την μαγευτική Κέρκυρα, με τα καταγάλανα νερά της, τις κατάφυτες διαδρομές της, και τις περατζάδες στο Λιστόν και την πόλη της Κέρκυρας..Απλά μαγευτικά, απλά αξέχαστα :)

Γυρίσαμε από την καλοκαιρινή Ελλάδα αρχές Ιουλίου που λες, και πέσαμε στη μαύρη μαυρίλα του Ελβετικού καιρού τον Ιούλιο..κρύο, βροχές, γκρι, μουντάδα..μέχρι και ο Πικ στο τσακ τη γλίτωσε την κατάθλιψη, φαντάσου :Ρ ευτυχώς που είχαμε να περιμένουμε την επόμενη εξόρμησή μας τον Αύγουστο, και κάπως ισορρόπησε η κατάσταση :)

Κατεβήκαμε λοιπόν και τον Αύγουστο στην Ελλάδα, και θυμηθήκαμε για μία ακόμη φορά πόσο υπέροχη είναι η Αθήνα τον Αύγουστο!Απλά ιδανική!Συναντήσαμε και τους αγαπημένους μας φίλους, κάναμε τις εκδρομές μας στο Ξυλόκαστρο με τα κουμπαράκια μας και την μικρή μας Χρ. καθώς και στη Μεσσηνία, εκεί στις ατελείωτες αμμουδιές της Κυπαρισσίας με την Πόπη και τον Ηλία, και αφότου συνειδητοποιήσαμε για μία ακόμη φορά ότι κάθε φορά που φεύγεις από την Ελλάδα, ο αποχαιρετισμός είναι και πιο δύσκολος, γυρίσαμε στα ελβετικά εδάφη όπου ευτυχώς αυτή τη φορά μας περίμενε ένας λαπερός ήλιος, και μία φοβερή ζέστη! :)

Και κάπως έτσι, φτάνουμε τώρα τέλη Αυγούστου, να αποχαιρετάμε ένα καλοκαιράκι με πολλή δουλειά, λίγες διακοπούλες αλλά μεγάλα όνειρα για το μέλλον..και καθώς η ώρα περνάει, λέω να σας αφήσω, να πάω να κάνω καμιά δουλειά, διότι μεθαύριο έρχεται το μπουρμπουλάκι μου,και ανυπομονώ να το υποδεχτώώωωω!!! :)

Πολλά φιλάκια σε όλους, καλό φθινόπωρο να έχουμε,με υγεία πάνω απ'όλα, και όοοσα επιθυμεί η καρδιά του καθενός μας :)
Σμουτς,
Πικαλίτσα (με μπόνους ;))

1 σχόλιο:

aeroporika είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.