3 Μαΐ 2013

Καμία κι απόψε.. ;)

Έφτασε και πάλι εκείνη η τέλεια μέρα..πριν την πτήση για πίσω στο σπίτι, στο αγαπημένο μου μέρος στον κόσμο όλο!
Τα κάναμε τα τσεκίν μας, βάλαμε τα άουτ οφ όφιζ,  κλείνουμε τελευταίες εκκρεμότητες και ετοιμαζόμαστε για λίγες μέρες χαλάρωσης, ξεκούρασης και προπαντώς ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑΣ στην αγαπημένη Ελλάδα :) Δε ζητάμε πολλά, λίγα και καλά! Χρόνο με την οικογένεια, με τους φίλους, με τον αγαπημένο :-) Και η μικρή μας, όπως πάντα, στο επίκεντρο!

Κάποια στιγμή πρέπει να υπολογίσω ΠΟΣΑ ταξίδια έχω κάνει για Ελλάδα από το 2008 που ξεσπιτώθηκα και ήρθα στας Ελβετίας..ακόμα χειρότερα, να υπολογίσω κ πόσο μου έχουν στοιχίσει τα ταξίδια αυτά!
Εκεί να δεις γλέντια!!
Τώρα που το Χ. μας θα αρχίσει να πληρώνει κ κανονικό εισιτηριάκι, θα το ξετινάξουμε το ταμείο..και αυτή η σιχαμένη η Swiss, έχει για Ελλάδα τιμές Αμερικής! Δυο τσιγάρα δρόμος είναι από δω η Αθήνα, και την πληρώνω Νέα Υόρκη! Ε όχι βρε φίλε, δε λέει! Αν είναι να πάω τότες Ν. Υόρκη, να έχω εκει και τα Central Park μου, τη θαλασσίτσα μου, τους ουρανοξύστες μου (απαπααα..) και όλα όσα ανήκουν στο πακετάκι. :-)

Και μιας κ σου λέω για διακοπούλες, δε ρίχνεις κ καμια ιδέα για τις καλοκαιρινές μας εξορμήσεις? Κανένα ωραίο νησάκι στις Κυκλάδες, στο Ιόνιο, έτσι για 5-6 ημερούλες?
Πες καμια ιδέα, διότι εγώ φλερτάρω διαρκώς με την αγαπημένη μου, ναι ναι ξέρεις ποια λέω, και για φέτος το καλοκαίρι! Πάνε 3 χρόνια από το τελευταίο μου ταξιδάκι κατά κει, και μου έχει λήψει το πιο όμορφο ηφαίστειο του κόσμου :)

Σε χαιρετώ λοιπόν μπλογκάκι μου, και ανανεώνω το ραντεβού μου για την επόμενη φορά.
Δε θα ευχηθώ όταν θα με ξαναδείς να έχει ωραίο καιρό κ ήλιο, διότι ξέρω, ΑΠΛΑ, ότι αυτό δε θα συμβεί. Όχι φέτος τουλάχιστον, το γκρι και η βροχή συνεχίζουν ακάθεκτα, κι εγώ παίρνω το καπελάκι μου και τους ρίχνω μια μούτζα βασιλική όσο απομακρύνομαι! :)

Φιλάκια, και σε λίγες ώρες κι από κοντά ;)
Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: