15 Οκτ 2005

Εν μέσω διπλωματικής αναζήτησης!

Συγγραφή διπλωματικής εργασίας. Σκέφτεσαι "ε καλά, πόσο δύσκολο μπορεί να είναι?Μαζεύεις εκεί πληροφορίες, τις συγκεντρώνεις και τις παρουσιάζεις". Έλα όμως που η ζωή φροντίζει να κάνει τα απλά σύνθετα!Έτσι λοιπόν, έχω φάει τις τελευταίες 3 μέρες να ψάχνω σε ακαδημαϊκά περιοδικά (πάντα!) για κάποια άρθρα που να αφορούν την επιτυχία και την αποτυχία των συστημάτων Επιχειρηματικές Ευφυϊας (βλ.Business Intelligence). Τί το ήθελα η γυναίκα να προτείνω το Business Intelligence σαν θέμα της διπλωματικής, μου λέτε? Έχω γεμίσει ένα σκληρό δίσκο, που λέει ο λόγος, με αρχεία, sites, pdfάκια, documents, ppts, zipάκια κλπ κλπ που αφορούν το ΒΙ. Και όλα αυτά, όπως αντιλαμβάνεστε, πρέπει τώρα να τα διαβάσω!Ένας πάκος, σωστό σκαμπό!
Γιουπιιιιιιιιι!
Η ώρα είναι μόλις 11.34, και λέω να φτιάξω το δεύτερο φραπεδάκι της ημέρας!

Για να αλλάξουμε όμως λίγο θέμα : Μετά από μία ταινία (Transporter 2) που είδα χτες βράδυ, στα νέα σινεμά Odeon Kosmopolis που άνοιξαν στην Κηφισίας στο ύψος των Αηδονακίων(να πάτε, είναι ωραία, έχουν όμορφο περιβάλλον, και πολύ καλό κόσμο!!!!!!...), συνειδητοποίησα ποιό είναι το αμάξι των ονείρων μου.
Θαυμάστε το :

Κι αν θέλετε,ρίξτε κι εσείς μία..ματιά 360 μοιρών!
Μήπως μπορεί κανείς να μου πει..Πώς θα το αποκτήσω?!?

Δεν υπάρχουν σχόλια: