29 Νοε 2005

Ζήσε την κάθε στιγμή!..

...είναι το νέο μου σλόγκαν (καλά, απο παλιά ήταν, απλά τώρα έχει και ένα επιπλέον λόγο να είναι!)

"Make the most of Now!"

Μην αφήνεις τη στιγμή να περνάει και να χάνεται! Ζήσε το κάθε λεπτό, το κάθε δευτερόλεπτο, φόρα ένα χαμόγελο κάθε πρωί όταν ξυπνάς, κι όταν θα είσαι κολλημένη στην Κηφισίας, βάλε δυνατά το τραγούδι που σ'αρέσει κι άρχισε να τραγουδάς!

"Time goes by...so slowly..Time goes by...so slowly!"

Σε μια βδομάδα και μια μέρα, ξεκινώ!Μέχρι τότε, θα το διασκεδάσω!Ναι ναι, και η διπλωματική θα γίνει!Αλλά αυτές οι 7 μέρες που μου μένουν, θέλουν ενέργεια!

7 (κ' κάτι) μέρες * 24 ώρες * 60 λεπτά * 60 δευτερόλεπτα...

Για να κάνει κάποιος την πράξη και να μου πει, πόσες στιγμές μας κάνει αυτό?

Σήμερα, από τη χαρά μου, σταμάτησα και πήρα ένα κουτί γλυκάκια από τον Αγαπητό (για.. αυτούς που ξέρουν, μπορούν να φανταστούν τί γλυκάκια πήρα ;-Ρ ), έφτιαξα σουφλέ για τη φάμιλυ (συνταγή By kollitara, σούπερ βγήκε μικρή, thank u!!-γιάμι γιάμι), έκανα όλες τις νοικοκυροσύνες μου και άρχισα να νιώθω και πάλι working girl! Καλή μου αρχή!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: