2 Δεκ 2005

18 κι απόψε..

Ούτε φαντάρος να ήμουν!Σε 18 μερούλες παραδίδεται, με το καλό, η διπλωματική μου!Αμήν και πότε, τί να πώ!Πέρα από το γεγονός ότι, από άποψη σελίδων, θα βγει ολόκληρος μπόγος/σκαμπό, μου έχει φάει και απίστευτες ώρες!Φαίνεται όμως, τελικά, ότι άξιζε τον κόπο!Διότι το αντικείμενό της και ενδιαφέρον ήταν τελικά, και σε καλό μου βγήκε (ξεκινάω δουλειά στο αντικείμενο από τετάρτη), και όλα καλά όλα ωραία!:-)
Άντε, και πάμε γι'άλλα μετά!
Υ.Γ. Κι επειδή, όποτε έχεις καλή διάθεση κάτι πάντα τείνει να στη χαλάσει, σήμερα μας πήραν τις πινακίδες του Ibiza!Μα τί κάναμε κι εμείς?Διπλοπαρκάραμε στην Γ' Σεπτεμβρίου για ένα τεταρτάκι..τς τς τς τς τς, μα τέτοια γκαντεμιά?Θα μου πεις, Χριστούγεννα έρχονται, και ο Δήμος Αθηναίων χρειάζεται λεφτάκια για τις εκδηλώσεις που ετοιμάζει!Και καλά, να σας τα δώσω τα λεφτάκια, το ξέρω, έσφαλα, αλλά αυτές τις πινακίδες...10 μέρες χωρίς αμάξι...για ένα τεταρτάκι?!? Ανάδρομος ο Ερμής, ασυζητητί!

1 σχόλιο:

ka8y είπε...

10 kai simera;-p


leleeeee