10 Απρ 2007

Πάσχα 2007...

Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη!Να είστε όλοι καλά, να έχετε υγεία, φώτιση και αγάπη στη ζωή σας!
Γυρίσαμε λοιπόν που λέτε από τις Πασχαλινές μας διακοπούλες!:-)
Ε λοιπόν, το 4ήμερο του Πάσχα, είναι πάντα φούλ-κομπλέ από things to do. Τόσο πολλά things to do,που περνάει και σε αφήνει με την απορία "Πότε θα κάνω διακοπές?Είμαι πτώμα!"..
Μ.Παρασκευή με βρήκε με τον Πίκο μου, να κάνουμε βόλτα δίπλα στη θάλασσα, στην παραλιακή!
Μ.Σάββατο και πάλι δίπλα στη θάλασσα, αυτή τη φορά στη Ν.Μάκρη.
Κυριακή και Δευτέρα του Πάσχα, μπροστά στη ψησταριά, να ψήνουμε κοκορέτσι, παϊδάκια, ψωμί στα κάρβουνα κλπ.
Κι επειδή, μια εικόνα = 1000 λέξεις (κι εγώ αυτή τη στιγμή βαριέμαι να γράψω 100, όχι 1000!), σας παραθέτω φωτοντοκουμέντα των Πασχαλιάτικών μου ενασχολήσεων..

Στολισμός του επιταφίου, βράδυ Μεγάλης Πέμπτης.Βιολέτες, κρίνα,γαρύφαλλα - οι πρωταγωνιστές,και ιδού το αποτέλεσμα, στο πανέμορφο εκκλησάκι του Άι Δημήτρη..

Βόλτα στο "Λαιμό" της Βουλιαγμένης, μεσημεράκι Μεγάλης Παρασκευής!Με milk-free φραπεδιά by the sea, βιβλιαράκι ανά χείρας ("Άλμπατρος", της Σώτης Τριανταφύλλου - thank u Piki mou!), και μία γαλήνια μουσική στο δρόμο!Έχετε ακούσει ποτέ σε ορχηστρική εκτέλεση το "Αι Γένεαι Πάσαι"? Αν όχι, θα σας συγκινήσει!Θυμήθηκα τα μαθητικά μου χρόνια,τότε που κ.Αντωνίου και ο κ.Φιλίνης, οργάνωναν τη χορωδία μας, για να τραγουδήσουμε αυτόν τον όμορφο ύμνο.. "Ω γλυκύ μου έαρ,γλυκύτατόν μου τέκνον,που έδυ σου το κάλλος;"

Μεγάλο Σάββατο - Πικοflashback!;-) Ή αλλιώς, βόλτα στη Ν.Μάκρη για καλαμαράκια (τί τα θέλαμε?Μέχρι την Ανάσταση, κ ακόμα δεν τα είχαμε χωνέψει!!)..Πριν και μετά τη βόλτα (πριν η ζύμη φούσκωνε, μετά πήρε "σχήμα και οστά"), έφτιαξα τα πρώτα μου πικοτσουρέκια!!








Βοήθησε και το Πικάκι στο τσουρεκοπλάσιμο (έφτιαξε και ένα τσουρεκάκι,πρώτο πράγμα!),και τα ψήσαμε χαρούμενοι! Άντε, και του χρόνου!!!












Κυριακή του Πάσχα - η μέρα της μεγάλης μάσας :-)
Με κοκορετσάκι, όλη την οικογένεια μαζεμένη στο σπίτι, τραγουδάκια, παϊδάκια, κέφι, κρασάκι, και μια βόλτα στην εξοχή, για ανοιξιάτικες ανάσες!!




Και τέλος, Δευτέρα του Πάσχα, χωρίς φωτογραφιούλες, αλλά με δεύτερο γύρο (γύρο όπως λέμε "round", όχι όπως λέμε γύρο χοιρινο ;-) ) ψητών, κεφιού και παρεούλας!

Πέρσι, το Πάσχα άλλαξε τη ζωή μου!Εκείνο το Μεγάλο Σάββατο, μπήκες στην καρδιά μου!Φέτος, έναν σχεδόν χρόνο μετά, είσαι ακόμα εκεί, έχεις φωλιάσει, και τη γεμίζεις ζεστασιά και αγάπη! Σ'ευχαριστώ αγάπη μου! Σ'ευχαριστώ που εκείνη την άγια μέρα, με κοίταξες στα μάτια, και είδες εκείνο το φώς!..
Και εύχομαι, αυτή η λάμψη να κρατήσει, μέχρι την επόμενη φορά που το Μ.Σάββατο θα πέσει 22 του Απρίλη......!

Δεν υπάρχουν σχόλια: