5 Απρ 2007

Mr.Brightside...(τελευταία μέρα στη δουλειά πριν το Πάσχα)

Μεγάλη Πέμπτη πρωί, 5 του Απρίλη, η ώρα περίπου 10. Δεν έχω απολύτως καμία διάθεση να δουλέψω, θά'θελα να είμαι σε ένα αυτοκίνητο, και να ταξίδευα μακριά σήμερα.
Έβλεπα όλους εκείνους, μέσα στα υπεργεμάτα αυτοκινητάκια, που τραβάγανε για έξω από την πόλη..Άλλος για το χωριό, άλλος για την εξοχή, άλλος για τα βουνά, κι άλλος για τις θάλασσες.
Η Αθήνα με κουράζει, θα ήθελα να πάω σε ένα μικρό, ήρεμο χωριό, να αράξω στη φύση, και να χαλαρώσω, χωρίς καμία σκοτούρα στο κεφάλι μου, χωρίς άγχος, χωρίς κίνηση και πίεση.
Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσα να ζήσω για πάντα μακριά από την πόλη.Δε μου φαίνεται και ιδιαίτερα απίθανο το ενδεχόμενο.Η Αθήνα σκοτώνει τη φαντασία μου..
Γι'αυτό κι εγώ ακούω Mr.Brightside (by Killers), και ονειρεύομαι την ώρα που θα (ξανα)φύγω.Όσο κι αν φεύγω,όσα ταξίδια κι αν κάνω, δε μου φτάνουν. Θέλω κι άλλο, κι άλλο, κι ακόμη περισσότερο..Βουνά, παραλίες, αμμουδιές, πλαγιές, καλή παρέα, και χρόνο..Ελεύθερο χρόνο, για να διαβάσω επιτέλους αυτό το βιβλιαράκι που μου έφερε η αδερφούλα μου τα Χριστούγεννα, και ΑΚΟΜΑ δεν έχω αξιωθεί να αρχίσω..
Έτσι, αρχίσω να σχεδιάζω τις καλοκαιρινές αποδράσεις από τώρα.Για το Ιόνιο αυτή τη φορά. Παξούς, Κεφαλλονιά, Κέρκυρα..Θα διαλέξουμε ένα στην τύχη, και θα πάμε να χαλαρώσουμε!
Ε, κι αν βρούμε και λίγο χρόνο για Σαντορίνη,δε θα πούμε όχι ;-)

Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση σε όλους, και εύχομαι οι γιορτές αυτές να σας βρουν κοντά σε εκείνους που αγαπάτε. Να το κάψετε (όχι τον οβελία, εεε!?), να γλεντήσετε, να πάτε στην Ανάσταση και να αισθανθείτε ένα 'κλικ' να γίνεται μέσα σας τη στιγμή που όλοι μαζί ψέλλουν το "Χριστός Ανέστη..", και να γυρίσετε ευτυχισμένοι πίσω στην Αθήνα μας..
Καλές Γιορτές!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: