25 Απρ 2007

Εύρεση σπιτιού : Επεισόδιο ΙΙ

Αγαπητοί μου φίλοι,
Μετά από αναζήτηση σπιτιού για τον Πίκο τις τελευταίες 2 βδομάδες περίπου, οι προσπάθειές μας επιτέλους απέδωσαν καρπούς! Του τό'χα πει, στις 22 του Απρίλη θα το βρίσκαμε..!
Τέτοια μέρα, όλα είναι δυνατά!
Έτσι λοιπόν, η επέτειος του ενός χρόνου μας βρήκε να επισκεπτόμαστε το νέο, πανέμορφο σπιτάκι του Πίκου, στα σύνορα Αγ.Παρασκευής και Χαλανδρίου!Γιούπιιιιι, είναι σκέτη γλύκα! Είναι ολοκαίνουργιο, έχει και πάρκινγκ, είναι και κοντά στο βουνό, και είναι και τ.ε.λ.ε.ι.ο!
Σήμερα θα πάμε να πάρουμε και μέτρα, για να αγοράσουμε ηλεκτρικά είδη, επιπλάκια κλπ. κλπ!Θα σας φέρω και φωτογραφίες, του "πριν" και του "μετά"!!
ΙΚΕΑ, σου ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ!!!!!! Η απόλυτη πικοχαρά, όχι αστεία!
Θα μου πείτε τώρα, "καλά κοπέλα μου, γιατί ενθουσιάζεσαι τόσο? Δικό σου θά'ναι?"...Μωρε, δικό μου μπορεί να μην είναι, έκανα όμως αμήν για να βρω ένα σπιτάκι να διακοσμήσω! Τόσα χρόνια στο ΙΚΕΑ, αυτό ήταν το όνειρό μου!(κάτι όνειρα που έχω όμως!), και τώρα νά! Η ώρα έφτασε!!!

Έτσι που λέτε, όλα καλά πάνε!Σε 3 μερούλες φεύυυυυυγουμε και για Μύκονο και πολύ μας αρέσει!Ετοιμάζω και κάτι καδράκια, να τα πάρω λέτε μαζί να τα πουλήσω στη Μύκονο??
Αυτό το έφτιαξα χτες, πώς σας φαίνεται?
Ο Φούντου μου πρότεινε κάτι εμπνευσμένα σενάρια για να δώσω τα καδράκια μου!
Εγώ όμως δε θέλω να τα αποχωριστώ, παρά μόνο για να τα δώσω σε φίλους μου!
Όσο γι'αυτό, λέω να το βάλω στο νέο πικοσπιτάκι!
Έχετε το νού σας, και κάπου θα το δείτε!

Αυτά για τώρα!Σας αφήνω να πάω για προληπτική "εκκένωση κτιρίου"! Κοινώς, καφεδάκι στα Starbucks, βόλτα στον ήλιο, και όοοοοοοοολα τα καλά! Πολύ καλημέρα σαςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!

Δεν υπάρχουν σχόλια: