21 Σεπ 2007

Ό,τι κατεβαίνει στο μυαλό μου...

Απόγευμα Παρασκευής - Μία ακόμη βδομάδα φτάνει στο τέλος της, και έχω μείνει κι εγώ να αναρωτιέμαι πόοοτε πέρασε, και δεν την πήρα χαμπάρι.
Χτες είχαμε και το event της νέας μας εταιρείας - Ωραία ήταν, αν και το παρακάνανε λίγο με το brainstorming! Χαλαρώστε βρε παιδιά, υπάρχει ζωή και εκτός της εταιρείας - ναι ναι, κι όμως!

Ακούω τους στίχους του "Better than me" των Hinder (μπορείτε να δείτε το video εδώ ) και μελαγχολώ. Το έχω πει ξανά και ξανά στο παρελθόν, μία μελωδία σου ξυπνάει εκεί που δεν το περιμένεις συναισθήματα, άλλοτε χαράς, άλλοτε λύπης, άλλοτε αναμενόμενα και άλλοτε απρόσμενα. Πόσο μ'αρέσει όμως όταν ένα τραγούδι σου μιλάει στην καρδιά. Όταν νιώθεις ότι ένα τραγούδι, το οποιοδήποτε, μπορεί να εκφράσει με τον πιο μελωδικό και απλό τρόπο το κάθε σου συναίσθημα..
Ε λοιπόν, αυτό το τραγούδι με μελαγχολεί κάθε φορά που το ακούω - και κυρίως όταν βρίσκομαι στο αυτοκίνητο, και αρχίζουν οι πρώτες νότες του (συνήθως στον Red 96.3)..

Μου λείπει η εποχή που έγραφα μουσική. Η εποχή που έγραφα σε χαρτοπετσέτες, σε εισιτήρια λεωφορείου και σε οποιοδήποτε διαθέσιμο κομμάτι χαρτιού στιχάκια - Λέξεις που μπλέκονταν σε μικρές προτάσεις, έδεναν μεταξύ τους, και μαζί με τη μουσική από το πιάνο μου, έφτιαχναν τη δική μου version της ιστορίας..Λέξεις που έψαχναν να βρουν την ομοιοκαταληξία τους, προσπαθώντας πάντα να εκφράσουν με τον πιο δυνατό τρόπο συναισθήματα..

Πότε σταμάτησα να γράφω μουσική, και γιατί?..Και γιατί δεν παίρνω την απόφαση να γυρίσω πίσω σε εκείνη τη συνήθεια, που τόσο αγαπούσα? Ο χρόνος - Ο χρόνος που δε φτάνει ποτέ και για τίποτα. Θέλω να καθίσω ένα απόγευμα σπίτι, μόνη μου, χωρίς ακροατές (πολλά θέλω?), και να χαθώ στον κόσμο της μουσικής μου! Μόνη μου, εγώ και οι νότες!..

Anyway, νομίζω πως έχω τη λύση στη πρόβλημά μου - Θα πάω, φεύγοντας από τη δουλειά, να πάρω μία σοκολατίτσα (Lacta κατά προτίμηση!) από το περιπτέρι,και θα την τσακίσω μέχρι να φτάσω σπίτι. Άντε, να ισιώσουμεεεεεε!

Μωρέ, λέτε να φταίει ο καιρός? Η' μήπως είναι ανάδρομος κανένας Ερμής?


Την καλησπέρα μου, και καλό Σ/Κ to everyone..

1 σχόλιο:

Vasiliki είπε...

Τελικά νομίζω πως φταίνε όλα όσα είπες... ο ανάδρομος Ερμής (που χωρίς να ξέρω πιστεύω πως όντως είναι ανάδρομος), ο αλλοπρόσαλος καιρός, η βλακεία στην εταιρία, η ανάποδη μοίρα μας, το ότι αντί να ζούμε κάθε στιγμή έντονα ασχολιόμαστε με εκείνα που δεν κάναμε και ξεχνάμε πως ακόμα έχουμε χρόνο να κάνουμε αυτά που θέλουμε.. (μμμ μου μυρίζει postaki :P ).. Ελπίζω η επόμενη εβδομάδα να είναι καλύτερη για όλους μας... Φιλιά..