25 Σεπ 2007

Άβυσσος η ψυχή...

Έρχονται κάποιες στιγμές που σταματάς για λίγο, και κοιτάς πίσω τις επιλογές που έχεις κάνει!Και αναρωτιέσαι - Άξιζαν τον κόπο? Μου βγήκαν σε καλό, ή θα κοπανάω μια μέρα σύντομα το κεφάλι μου στον τοίχο?

Επιλογές στην επαγγελματική ζωή, στην προσωπική, επιλογές που (θα θέλαμε) να μας φέρουν πιο κοντά στα όνειρά μας!
Πότε όμως είναι εκείνη η στιγμή που η επιλογή γίνεται συνήθεια, το όνειρο αλλοτριώνεται, και ο άνθρωπος αλλάζει?
Και τί κάνεις, όταν αισθάνεσαι ότι η στιγμή αυτή είναι κοντά?

Ερωτήματα που βασανίζουν πολλούς γύρω μου τελευταία, ερωτήματα που χρίζουν απάντησης!
Any Suggestions?!?
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου..!

5 σχόλια:

Vasiliki είπε...

Μμμ, αυτό το postaki μου θυμίζει δικές μου συχνές bloggikes ανησυχίες... :P χιχι

Νομίζω πως δυστυχώς δεν υπάρχουν απαντήσεις για τα πάντα.. κάποια πράγματα γίνονται έτσι απλά για να γίνουν.. Σαν απλοί θνητοί που είμαστε θα συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε και αν ελπίζουμε για ένα καλύτερο αύριο σε όλους τους τομείς της ζωής μας..

Πάντως κάθε μία από τις επιλογές μας, ανεξάρτητα από το πού μας οδηγεί, αξίζει πάντα.. Είτε μας αρέσει το αποτέλεσμα, είτε όχι, έχουμε σίγουρα πάρει "κάτι" από την όλη κατάσταση..

Μάλλον κάποια πράγματα δε χρειάζεται να τα αναλύουμε και πολύ, γιατί αναλύοντας καταλήγουμε να ζούμε μέσα στις σκέψεις μας και ξεχνάμε να ζούμε τη ζωή μας..

Πολλά Φιλάκια... Αααα τέλειο το new look στο bloggaki σου... (Φυσάει Φυσάει.. ) :P

Ilias είπε...

Έλα ντε...

Lego είπε...

Η στιγμή που η επιλογή γίνεται συνήθεια είναι εκείνη κατά την οποία η απάντηση στο γιατί, είναι γιατί όχι...

Tzopi είπε...

@vasiliki - Όντως, το ποστάκι μου μου θύμησε πολύ τα ποστάκια σου,όταν το ξαναδιάβασα!:)
@lego - Ωραίο ακούγεται αυτό! Γιατί όχι?!? Γιατί φοβόμαστε να φύγουμε από το σίγουρο? Είτε αυτό είναι δουλειά, είτε είναι μία σχέση, είτε μία κατάσταση, η οποία μας στενοχωρεί! Γιατί δυσκολευόμαστε να μετατρέψουμε το "γιατί", σε "γιατί όχι"?
Ιδού η απορία!!

Ανώνυμος είπε...

A,re mikri,telika mesa sto kefali mou eisai...