31 Μαρ 2008

Πρώτα νέα από τη ζωή στη Ζυρίχη!!

Γειαααααα σας,
Τι κάνετε φιλοι μου καλοί, καλά?Λοιπόν, αυτή τη στιγμή που σας "μιλάω" βρίκομαι κοντά στην Paradeplatz στο κέντρο της Ζυρίχης, και σκοτώνω ένα μισάωρο με δωρεάν ιντερνετ στα Σταρμπακς που βρήκα εδώ, χαζεύοντας τον κόσμο έξω και αφηγούμενη ιστορίες από τη ζωή μου!Ε λοιπόν, σας μιλάω ειλικρινά, εγώ σε αυτή την πόλη θα μπορούσα να παρατήσω για πάντα τον προγραμματισμό και να γίνω καλλιτέχνης (το όνειρό μου από μικρή!!!)..Να γράφω, να ζωγραφίζω, να παίζω μουσική..Και το καλύτερο? Να έχω και κοινό που θα εκτιμάει αυτό που κάνω, και δε θα με κοιτάει έκπληκτο, απορώντας πώς βγάζω τα προς το ζειν..

Αχ καλοί μου φίλοι, είναι τόσες πολλές οι σκέψεις που μου έρχονται στο νου σε αυτή την πόλη, που αν δεν ξεκινούσα από αύριο (καλή μου αρχή!!!) δουλειά και είχε όλη η πόλη ασύρματο ιντερνετ, θα τριγύριζα από γωνιά σε γωνιά και θα σας περιέγραφα πόσο με εντυπωσιάζουν όοοσα βλέπω! Αρκεί να σας πω πως έχω ήδη τσακίσει τα πόδια μου στο περπάτημα!Ω ναι! Μπορεί το τραμ εδώ να σε πηγαίνει παντού, την πόλη όμως και τις μυρωδιές της (μμμμμ, για περάστε έξω από τα Merkur & τα Sprungli και θα καταλάβετε τί σημαίνει πάθος για σοκολάτα!!) την ζεις τριγυρνώντας στα στενά της, τους δρόμους της, τις γειτονιές και τα δρομάκια της..

Και για να καταλάβετε τί σημαίνει περπάτημα, σας παραθέτω ένα χάρτη της Ζυρίχης, με τις διαδρομές που περπατήσαμε χτες με τον Πίκο μου και σήμερα μόνη μου...

Χαίρεσαι να περπατάς σε αυτή την πόλη, δεν το συζητώ!!!!!Είναι πανέμορφα!Στη "Ροζ" (φούξια, όπως θα έλεγε και ο Πίκος μου!!) βουλίτσα στα δεξιά είναι το τωρινό μας σπιτάκι!Για να καταλάβετε πού θέλουμε να βρούμε το επόμενο σπιτάκι, ενδιαφερόμαστε για την περιοχή που φαίνεται κάαααατω κάτω αριστερά στο χάρτη, το Wollishofen, καθώς και για μια περιοχούλα που είναι πιο πάνω δεξιά, και αυτή τη στιγμή δεν φαίνεται στο χάρτη!!! Ανυπομονούμε να βρούμε ένα σούπερ σπιτάκι,και ύστερα να σας υποδεχτούμε με το καλό!!!!

Λοιπόν, κι επειδή αυτό το ποστάκι άρχισα να το γράφω στα Starbucks, ύστερα όμως ήρθε το τραμ μου και άρχισα να τρέχω, το ανεβάζω τελικά τώρα από το σπιτάκι μας!!! Γιούπι!!
Και κλείνω τώρα, διότι αύριο είναι η 1η μου μέρα στη δουλειά, και πάω να ετοιμάσω φαγητάκι νόστιμο για να το γιορτάσουμε!!!

Φιλάκια πολλά σε όλους σας!!!!!!
Τζοπιτούλα :)

1 σχόλιο:

Vasiliki είπε...

Ante kali arxi!!!!! Gia pes twra kai ta upoloipa ;) ksereis esu... theloume new postaki me details apo douleia :)))