16 Απρ 2008

Φλασμπάκινγκ...

Σου έχει τύχει ποτέ, να βυθίζεσαι στις αναμνήσεις? Να ακούς ένα τραγούδι, και να σου έρχονται στο μυαλό στιγμές από το παρελθόν?Να επιστρέφει δυναμικά, και να θυμάσαι και την παραμικρή λεπτομέρεια?...
Μου συνέβη τις προάλλες..Άκουγα ένα ταξιδιάρικο τραγούδι, και ξαφνικά πέρασε όλη μου η ζωή σαν ταινία μπροστά από τα μάτια μου..Θυμήθηκα πώς αισθανόμουν στα 15 μου, τα 17 μου, στα 18 μου, στα 20, τα 21, τα 24 μου. Το youtube να παίζει μελωδίες στο "repeat", κι εγώ να απορώ πώς θυμάμαι τέτοιες λεπτομέρειες, μετά από τόσα χρόνια..

Όταν ήρθαμε στη Ζυρίχη, αγόρασα μία νέα κάρτα σιμ για το κινητό μου, με ελβετικό νούμερο. Κι έτσι, έβαλα την ελβετική στο sony ericsson κινητάκι μου, και την ελληνική στο διαχρονικό -πλέον- Νόκια..Κι εκεί, άρχισε το φλας μπακ..
Το κινητό αυτό έχει μέσα μηνύματα από παλιά..Από πολύ παλιά όμως.Δεν ξέρω πώς και γιατί τα κράτησα, ίσως για να έρθει μία μέρα σαν κι αυτή, και να τα ξαναδιαβάζω από την αρχή και να θυμάμαι..Να θυμάμαι πώς ένιωθα, ποιά ήμουν τότε, ποιούς είχα κοντά μου, ποιοί έφυγαν από τη ζωή μου, και ποιούς κράτησα δίπλα μου..

Έχει πλάκα να ταξιδεύεις στο παρελθόν!Πρόσεχε όμως, διότι για να χαρείς το ταξίδι, πρέπει να έχεις κλείσει τους λογαριασμούς σου μαζί του..Διαφορετικά, σα σίφουνας μπορεί να γυρίσει και να σε συνεπάρει ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: