18 Ιουν 2008

So close, no matter how far..

Panta to elega, oi paidikes filies einai autes pou tha vriskontai konta sou mexri ta vathia geramata, mexri na sou pesoun ola ta dontia kai na mi thimasai oute to onoma sou..Einai autes pou mesa apo ta xronia sou apodeiknyoun oti kaneis den mporei na tis alloiwsei, oute o xronos, oute i apostasi, oute oi allages stis zwes mas. Dioti ksekinisan sta pio athwa xronia mas, sta xronia ekeina pou arxisame na mathainoume ton eauto mas, sta xronia ekeina pou kaname oneira gia to mellon, zwgrafizame sinnefakia sta thrania, legame oti theloume na megalwsoume gia na mporoume na kataktisoume ton kosmo, gia na ton allaksoume..

Oi paidikes filies einai san to kalo krasi, oso ta xronia pernoun, toso megaliteri aksia exoun!!kai s'auto to simeio tha ithela na euxaristisw ton Kyrio Internet, pou exei erthei sti zwi mas, gia na mas fernei pio konta :)

Xtes to vrady piasame kouventa me tin kollitara mesw skype..Mono to kafedaki mas eleipe..ekeini araxti ston kanape tous spitiou tis sti Limno (o kalos tis eixe paei na dei mpala me filous), egw araxti sto krevati tou spitiou mou sti Zyrixi (o kalos mou eixe kanei katalipsi sto saloni gia na dei mpala)..Kai milagame gia 1 wra kai vale, san na eimastan konta!San na eixe erthei spitaki mou, na eixame araksei sto kanapokrevato mou, me tsai gia keini, me frapedia gia mena, kai na legame oooti mas katevaine sto kefali! Ti omorfa pou itan..Eixame anoiksei k tis webcam, kai itan san alithino. Pote ekeini pigaine na koitaksei ta gemista, pote egw na piasw to tilefwno, poli plaka..Dio akres tis gis, pou omws einai toooooso konta!

Opws ta les filenada..Next time, me koulourakia,tsagaki k frapedaki!Organwmena pragmata..Ante, an vreis k kamia kafeterioula me wireless internet sto niseli sas, pigaine na arakseis ekei, na parw ki egw to asusaki na paw se ena starbucks, na vrethoume kiriolektika sto cafe gia kafeee :)

BKFE :) :) :)

1 σχόλιο:

ka8y είπε...

Την επόμενη φορά στην Νεφέλη.. που έχει wireless! :-)

Πολύ χάρηκα ρε σύ... αααχ!