16 Ιουν 2008

Ta neura mou, ta xapia mou...

..ki ena aeroplano na fygw!
Pws allazei omws i diathesi tou anthrwpou mesa se liges mono imeroules..
H T. ,sto proigoumeno postaki tis..

> Perimene tis aderfoules tis na katafthasoun sti Zyrixi, gioupii!!
> Hlpize oti o kairos to s/k tha itan omorfos, kai tha pigaine polles voltes sti limni!
> Pisteue,hlpize,euxotan (pes to opws theleis) oti i Ethniki mas, i omadara mas, tha kerdize tous Rwsous, kai tha mporouse pleon na kleisei ta stomata twn kakentrexwn Elvetwn pou olo eirwneia milousan gia tin "tixaia" niki tis Elladas to 2004
> Eixe adeia tin Paraskeui, kai ara triimero me tis aderfoules tis gia psonia, voltes, kafedes, mpiritses, snitzel, pagwta klp klp klp..
> Skeftotan en oligois thetika..

H T. , sto simerino tis postaki..
> Apoxairetise tis aderfoules tis pou petane auti ti stigmi gia Ellada..
> Perase ena s/k yperoxo, prospathwntas na paravlepsei oti o kairos itan (pali) gia ta mpaza!
> Apogoiteutike pou i Ethniki mas, i omadara mas, den epaikse etsi kai ston agwna me ti Souidia..Pou o Nikopolidis ekane tin patata tou..Pou o agwnas itan kalos, i ethniki mas kali, alla to apotelesma telika arnitiko..Kai to gkol DEN itan offside! Opws ki an exei, na steiloume ena EUXARISTW stin omadara mas, pou pige, pou prospathise, pou evale ta dinata tis, ki as min ta katafere! Kai na tis euxithoume, kai eis anwtera (h'..mundialotera :P :D)
> Bonus, exei simera kai tous Elvetous na tis prizoun ta autia me ti xtesini tous niki epi tis B' omadas tis Portogalias, kai na xairontai pou xasame (gia na mi vriskontai monoi tous ston pato)..Kai na me rwtane "ton agwna ton eides?", kai na gelane ponira..Kai meta na me rwtane "To xtesino agwna, ton eides, pou kerdisame?"..kai na tous apantaw ki egw perixaris "Eida omws kai tin Tourkia pou ESKISE kai allakse olokliro agwna se 10 lepta"..E ma pia, ta itheles na ta akouseis kompleksike Elvete..Tourkia ole re sou lew! Pou tha mou gelate eirwnika gia tin itta mas...Toulaxiston, to diko mas paixnidi den emoiaze stimeno, opws to xtesinovradino sas me tin Portogalia..
> Exei mia olokliri vdomada mprosta tis, me xilia pragmata na kanei sti douleia, kai den exei katholou (ma katholou!!) diathesi na doulepsei..
> O kairos paramenei APARADEKTOS, kai i diathesi mou de leei na ftiaksei..

Mipws exete na mou proteinete kapoio farmako giatre? kati gia na mou ftiaksei ligo ti diathesi,mpas kai anevw ligo psixologika? Dioti to mono pou mou ftiaxnei ti diathesi auti ti stigmi einai i skepsi pws se 2 vdomadoules k kati psila tha gyrisw stin Elladitsa mou, na xarw ton ilio gia 3 meroules, na paw gia mpanakia, kai na xalarwsw..

Ante, apo aurio tha sas kanw kai fwtografiko reportaz apo to perasmeno psk..Me ooola ta uperoxa pou kaname (paiksame mexri KAI podosfairo..na deite tin Elenitsa na varaei soutaki me mpota me takouni!!), me ta katastimata pou sikwsame, to yperoxo prwino (made by -poion allo- mpourmpoulitsa) pou tsakisame, tis voltes mas stin poli klp klp klp :)
Ax, sa na eftiakse ligo i diathesi mou twra pou ta ksanaskeftika :)

Kalo taksidi aderfoules mouuuu!! Sas ksanaperimenw!!!!!!!!!!!

1 σχόλιο:

ka8y είπε...

mikri mou, kathe stigmi exei dyskolies kai eykolies...

ksereis kai esy opws kai egw, oti oi dyskoles einai pio polles, alla oi kales stigmes krivode pisw apo tin gwnia, etoimes na se ipodextoun molis tous xamogelaseis kai kaneis ena vimataki...

xamogela! H mera megalwnei akoma!!!

p.s. logika 1i iouliou katevenw athina. mporei na se dw!??!?!?!?!