29 Οκτ 2008

Βάζω στόχους, βάζεις στόχους...σου βάζω στόχους!!!!

Καλημέρα σας από την παγωμένη Ελβετία. Από αύριο περιμένουμε λέει χιόνια, μπρρρ, κρύο :) Σήμερα που ερχόμουν στη δουλειά το θερμόμετρο έλεγε 3 βαθμούς!Να και κάτι που θα μου λείψει όταν θα επιστρέψω και πάλι στα Ζυριχέζικα λημέρια : Το τουτού! Να μπαίνεις μέσα, να ανάβεις τη θέρμανση στο μααααξιμουμ (όπως λέμε maximum όχι Μαξίμου :P), να βάζεις στο τέρμα τη μουσικούλα και να τραβάς μέσα από βουνά και λίμνες για τη δουλειά σου. (Ωχ ως, πάλι άρχισε να γκρινιάζει..) Οχι καλέ, δε γκρινιάζω που σου λέω. Απλά η διαδρομή είναι υπέροχη, αν διαρκούσε και το 1/3 από ό,τι διαρκεί, θα ήταν τέλεια!!!

Το ποστάκι μας αυτό είναι αφιερωμένο, σε μία πολύ πολύ καλή μου φιλενάδα (που έχει την τιμητική της με τα αφιερωμένα ποστάκια μου φαίνεται, μικρή μου θα σε ορίσω ευεργέτη αυτού του μπλογκακίου!!), που περνάει δύσκολα κι εγώ είμαι λίιιγο μακριά για να τη βοηθήσω. Της είπα, να πάρει ένα αεροπλανάκι και να έρθει κατά δω, κι εγώ θα τη βοηθήσω να τα ξεχάσει όοολα! Τί ότι θα την πάω για ψώνια της είπα, τί ότι θα πάμε για Σπα (Spa παιδί μου, δεν μπορείς να τα καταλαβαίνεις να μην αλλάζω κάθε φορά τη γλώσσα που γράφω?!?), ότι θα πιούμε 365 ζεστές σοκολάτες και θα λιώσουμε στο Φοντί..τίποτα, γιοκ, δεν κατάφερα να την πείσω ακόμα. "Με τη νέα χρονιά!" μου λέει.."Βρε κάνε κάτι αυθόρμητο, κάτι για ΕΣΕΝΑ!" να της λέω εγώ, τίποτα εκείνη.
Ε, αφού λοιπόν τα είδα όλα, είπα να την "ξεμπροστιάσω" λίγο και μέσω του δημοφιλέστατου μπλογκακίου μου, μπας και την ξυπνήσω λιγάκι:)

Μικρή μου, (ναι ναι, για σένα πρόκειται το ποστάκι που τώρα αναρωτιέσαι "για μένα τα γράφει τώρα αυτά?"), πολύ στενοχωρηθήκαμε, πολύ σκάσαμε, πολύ πληγωθήκαμε. Τώρα ήρθε η σειρά της διασκέδασης. Η σειρά της χαράς, της ευτυχίας, της ανεμελιάς. Έχεις την ευκαιρία να ξαναγίνεις πιτσιρίκα, να αλλάξεις πράγματα που δε σου αρέσουν, να ανανεωθείς, ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΟ ΣΚΑΤΟΤΣΙΓΑΡΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ που σε καταστρεφει εσωτερικα και εξωτερικα, να αλλάξειιις! Και για να πάρεις σοβαρά τις απειλές μου, θα αρχίσω να σε εκθέτω ανεπανόρθωτα από τούτο εδώ το μπλογκάκι αν δεν αρχίσεις ΠΑΡΑΥΤΑ να κάνεις κάτι για τον εαυτό σου. Στόχους, αυτό χρειάζεσαι, στόχους.

Κι επειδή εσύ δυσκολεύεσαι να τους βάλεις, εγώ θα σου φτιάξω εδώ μια λίστα..
Θα επιλέξεις κανα δυο από αυτούς, και θα βάλεις στόχο μέχρι τη γιορτή σου (είδες, δεν λέω πότε είναι αυτή), να τους κάνεις πραγματικότητα...
Διαφορετικά?
Μετά τη γιορτή σου θα αρχίσουν να αποκαλύπτονται στοιχεία της προσωπικότητάς σου δημοσίως, και θα τρέχεις να κρυφτείς :P (Φίλοι σου λέει μετά!)

Λοιπόν...
Έχουμε και λέμε..

α) Να κόψω το τσιγάρο (μη γελάς, σοβαρά μιλάω!)
β) Να μειώσω το τσιγάρο (κάτι είναι κι αυτό!)
γ) Να πάω μία μακρινή βόλτα με το αμάξι μου (μέχρι τη Γλυφάδα, τουλάχιστον..Να μη σου πω και στο Σούνιο!)
δ) Να αγοράσω νέα, χαρούμενα ρούχα..(τα οποία θα φοράω καθημερινά, και δεν θα τα αφήσω στη ντουλάπα!)
ε) Να φροντίσω τον εαυτό μου!
στ) Να κλείσω εισιτήρια για τη Ζυρίχη (γιούπιιιιι!!!!)
ζ) Να πάρω τηλέφωνο ξεχασμένες παρέες και φίλους, και να ανοίξω και πάλι τον κύκλο μου
θ) Να κοιτάζομαι κάθε μέρα στον καθρέφτη, και να με βλέπω κάθε μέρα πιο ευτυχισμένη και πιο φρέσκια και πιο ομορφη!!!!
ι) Να κάνω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 από τα παραπάνω μέχρι τη γιορτή μου....

ΦΙΛΕΝΑΔΑ! Σοβαρέψου και πιάσε δουλειά..
Άντε, διότι η γιορτή σου δεν είναι δα και τοοοοοσο μακριά, ε?
Πολλά ελβετικά φιλάκια και σοκολατάκια (έχουν βγάλει τώρα κάτι Χριστουγεννιάτικες γεύσεις..ΜΟΥΡΛΙΑ!!!)

2 σχόλια:

Katerina είπε...

Κάτι θα κάνω απ'όλα αυτά!!
Αλήθεια...You'll see!!

T. είπε...

to euxomai filenada mou, to euxomai :) :) :)
For your sake :)