26 Νοε 2008

Χριστούγεννα έρχονται στην πόλη..

Καλημέεερα σας! Τί κάνετε, καλά? Εμείς κρυώωωνουμε!!Κρύο κρύο,καιρός για δύο που λένε! Μακάρι να μπορούσα κι εγώ κι ο Πίκος μου να την σκαπουλάρουμε μια μέρα από τη δουλειά, και να κάνουμε βολτίτσες!Αλλά βλέπετε, κάνουμε οικονομία στην άδεια, διότι με τη νεά χρονιά θα τρέχουμε συχνά πυκνά στα ελληνικά εδάφη για τις..ετοιμασίες!!

Που λέτε λοιπόν, η πόλη μας φόρεσε την προηγούμενη βδομάδα τα καλά της!!Φωτάκια, στολίδια, Χριστουγεννιάτικες αγορές και Αγιοβασίληδες ξεπροβάλλουν από κάθε πλευρά της πόλης, και πολύ μας αρέσει!!Είναι μαγευτικά, και πού να τα δείτε και χιονισμένα! Χτες είχα πάει για μια βόλτα στο κέντρο με τη φιλενάδα μου την Π.!!Περάσαμε από το Ζορο για να χαζέψουμε νυφικά, και ενθουσιαστήκαμε! Ήταν μία κοπελίτσα εκεί και έκανε πρόβα νυφικού, και έπρεπε να την δείτε..Είχε έεενα τρακ, ένα άγχος! Το πιο αστείο ήταν οι φάτσες οι δικές μας, όταν μπήκαμε στο κατάστημα. Μου λέει η Π "Ρε συ, τώρα εμείς δηλαδή πώς κοιτάμε τα νυφικά που κρέμονται? Σαν να κοιτάμε μπλούζες?!"..σκάσαμε και οι δυο στα γέλια. "Βρε Π. μου , της λεώ, τιμές έχουν?" ..αρχίζει η Π. να ψάχνει το μαγικό καρτελάκι. "Να να, το βρήκα" μου λέει. "Αυτό είναι Pronovias και κοστίζει 2300 φράγκουλα"..Κάντε την μετατροπή, γύρω στα 1700 ευρώ. Για να στο ράψουν και να το αγοράσεις. Δεν είναι και τόσο κακό,ε?!

Να μη σας τα πολυλέω, χαζέψαμε, κάναμε την πλάκα μας, ψηφίσαμε τον συμπατριώτη τον Demetrios για το καταπληκτικό του design στα νυφικά, και την κάναμε για το cake friends για ζεστή σοκολάτα!!
Ααααυτό μου αρέσει σε αυτή την πόλη! Όλα είναι κοντά, μπορείς να πας από τη μια άκρη της στην άλλη με 1-2 τραμ, και παντού βρίσκεις μία γλυκιά καφετέρια, ένα όμορφο μπαράκι, μία μπυραρία ή ένα ιταλικό εστιατόριο για να φας και να πιεις το κατιτίς σου!
Which reminds me, θα πρέπει κάποια στιγμή να σας βγάλω ένα "που να πας" οδηγό της Ζυρίχης, για την καλύτερη μπύρα, το καλύτερο παγωτό, τον καπουτσίνο, τα μακαρόνια κι ότι άλλο θελήσει η καρδιά σου.
Και για να ξανα-απαντήσω στην ερώτηση που μου έκανε χτες η Π. όσο πίναμε τη σοκολάτα μας στο Cake Friends, όχι δεν έχω προλάβει να βαρεθώ ούτε μια στιγμή σε αυτή την πόλη. Σε σημείο που παρακαλάω ώρες ώρες να βαρεθώ για λίγο, μπας και καταφέρω να τελειώσω ποτέ αυτόν τον πίνακα που έχω αρχίσει να φτιάχνω εδώ και κάμποσο καιρό, και τον κρεμάσω επιτέλους στο σαλονάκι μας!!

Αύριο περιμένουμε και νέους καλεσμένους in town!Τα Φουλάκια και τα Σπανάκια!!! Χα χα χα, βρήκα πάλι παρατσούκλια, χαχαχα! Ναι λοιπόν, περιμένουμε τους γονείς μας να έρθουν όλοι μαζί, και να περάσουμε μια βδομαδούλα μούρλια!!Με εκδρούλες, με Φοντύ, με βόλτες στην πόλη, και πολλά πολλά ακόμα!!!

'Αντε, σας αφήνω να επιστρέψω στα εργατικά μου καθήκοντα, διότι σήμερα τα τηλέφωνα βαράνε κάθε λίγο, και δε με αφήνουν να ....

...πατήσω ούτε ένα "Publish Post"! Και ναιιι λοιπόν, η ώρα αισίως πήγε 6 παρά, για να πατήσω το publish post!Διότι το τηλέφωνο ξαναχτύπησε, τα μήτινγκ ακολούθησαν, κι εγώ τώρα σας χαιιιιρετώ, να παώ κι εγώ καμιά φορά στο σπιτάκι μου, να στρώσω το κόκκινο χαλί!!!
Φιλάκιαααααααααα!!!!!

1 σχόλιο:

ka8y είπε...

wx wx crash test "petherika"

alert alert!

lol!