3 Δεκ 2008

Περααασαμε ωραια, με τούτη την παρέα!!

Καλησπερούυυδια σας!Μετά από μία ιδιαίιιτερα γεμάτη και ζουμερή μέρα στη δουλειά, με εφαρμογές να σκάνε, βάσεις να μπουκώνουν, μωρά να κλαίνε και τηλέφωνα να βαράνε, μπορώ να πω πως χαίιιρομαι που η ώρα είναι ήδη 4 παρά, και σε μια ωρίτσα μπορώ να εεεξαφανιστώ και να πάω επιτέλους κι εγώ στο σπιτάκι μου!!

Στο οποίο θα πάω να συμμαζέψω, να βάλω πλυντηριάκι, και να ξαναστρώσω το κρεβάτι των φιλοξενούμενων, αυτή τη φορά για τον φίλο μας τον George από το Λονδίνο.

Περάσαμε τέλεια που λέτε την περασμένη βδομάδα με τα Φουλοσπανάκια!!Βόλτες κάναμε, στο φαί σκάσαμε, βρωμίσαμε και σκααατίλα (με το συμπάθειο, αλλά έτσι μύριζε το φοντύ στο Le Dezaley- και τα ρούχα μας φυσικά, που ποτίσανε από τη φοβερή αυτή μυρωδιά!!), επισκεφτήκαμε και το Λιχτενστάην (μη μου πείτε, καιρό είχατε να το ακούσατε το βουκολικό χωριό,εεε?), φάγαμε και τις σοκολάτες μας, ξυλιάσαμε από το κρύο, κάναμε βόλτες στα χιόνια, και βγάλαμε και τις φωτογραφιούλες μας κάτω από όλα τα φωτισμένα και Χριστουγεννιάτικα σημεία της πόλης..Μαγεία που σας λέω!!!

Όλα καλά!Και τώρα μετράμε ανάποδα, για τις επόμενες αφίξεις και τις αναχωρήσεις. Η Πανσιόν "Η ωραία Ελβετία" όπως μας βάφτισε και η φιλενάδα μου η Κ., καλά κρατεί!!! Να μας ξανάρθετε οι παλιοί, και να μας πρωτο-έρθετε οι φρέσκοι!!!
'Ετσι που λέτε κυλάει ο καιρός και στην παγωμένη Ζυρίχη, και το ρολόι έχει αρχίσει να γυρνάει πλέον ανάποδα..Αντί να μετράμε ώρες παραπάνω, μετράμε ώρες παρακάτω..από το νέο χρόνο ντε, που σύντομα - ναι ναι, πολύ σύντομα!!- θα ξεπροβάλλει από τη γωνία!

Πότε πέρασε κι αυτή η χρονιά! Πού μας βρήκε όταν ξεκίνησε, και πού μας βρίσκει τώρα στα τέλη της! Όσο "ήρεμη" και "προβλέψιμη" ήταν η περσινή χρονιά, το 2007 ντε, τόσο γεμάτη και ζουμερή ήταν η φετινή. Αλλά ας τα αφήσουμε αυτά για ένα επόμενο ποστάκι, που θα μας βρει να πλησιάζουμε ακόμη πιο κοντά στο 2009!!

Εγώ μέχρι τότε, έχω να καλωσορίσω τη μπουρμπουλίτσα μου και πάλι στα μέρη μας, μαζί με την κουμπαρούλα και την Ζανετούλα, να κάνουμε τις βόλτες μας, να πάω για τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια μου με τον Πίκο μου, να πεταχτούμε 2 φορές μέχρι την πατρίδα, και να κάνουμε έεεενα σωρό άλλα πραγματάκια ακόμα!Φτου φτου, καλά να είμαστε, την υγειά μας να έχουμε, και όλα τ'άλλα θα έρθουν στην ώρα τους!

Καλό ταξίδι να ευχηθώ λοιπόν στα Φουλάκια μου και τα Σπανάκια μου, να τα ευχαριστήσω παααρα πολύ για την υπέροχη συγκατοίκηση, και να τους πω όλο χαρα..
ΝΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΡΘΕΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!

Πολλά φιλάκια!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: