4 Δεκ 2008

Σοκολατάκια, Μελομακάρονα ή Κουραμπιέδες?!

Σας άνοιξα την όρεξη? Τη δικιά μου να δείτε, που θέλω μελομακαρονάκια και σιγά μη βρω πουθενά εδώ τριγύρω!!Λέω να στρωθώ στο ψήσιμο αυτό το σου κου, να φτιάξω ένα πρώτο ταψάκι, να δω πώς θα μου βγουν!Αφήστε τα, κι έχω χάσει τη θρυλική συνταγή μου και πρέπει τώρα να βρω καινούρια! Μεγάλο πρόβλημα να βρεις καλή μελομακαρονοσυνταγή! Για κουραμπιέδες δε, ούυυτε συζήτηση!Άπαπα, όλο ζάχαρη είναι!Αφήστε που λερώνουν και απίστευτα οι άτιμοι!!

Εδώ έχουν ξεπροβάλλει από παντού Χριστουγεννιάτικα Σοκολατάκια!Με κόλιανδρο, με κανέλα, με γεύση από μπισκότο, με κρέμα, με καφέ, με τον ίδιο τον Άγιο βασίλη μέσα..Τί να σας λέω!Όρεξη, λεφτά, και περιθώριο για έξτρα κιλά να έχει κανείς, και θα αισθανθεί ο βασιλιάς της Χριστουγεννιάτικης Σοκολάτας!!! Μέσα σε όλα τ'άλλα, έχουν ξεπροβάλλει τώρα και οι Χριστουγεννιάτικες αγορές, σε κάθε γωνιά της πόλης! Άλλος πουλάει λουκάνικα και αλλαντικά, άλλος Raclette (ένα ιδιαίτερα..ευωδιαστό τυράκι λιωμένο!!), άλλος μπισκοτάκια, κουλουράκια, κάστανα, στολίδια για το σπίτι, κεράκια..Απ'όλα έχει ο μπαξές! Την καλύτερη Χριστουγεννιάτικη αγορά την είχα πετύχει πάντως στο παλιό μου το "χωριό", το Ingolstadt..Ίσως να ήταν και η πρώτη εντύπωση, δεν ξέρω..Μέχρι τότε όμως, δεν είχα ξαναδεί Χριστουγεννιάτικες αγορές πουθενά, και όταν είχα σκάσει μύτη εκεί στην αγορά του Ινγκολστατ, ήταν τέλεια.. Μυρωδιές γνήσιες από διάφορες κουζίνες του κόσμου, άπειρα γλυκά, σοκολατένια φρούτα, καραμέλες, ξύλινα αντικείμενα, Χριστουγεννιάτικα στολίδια.. Είχα μείνει και κοίταζα σα χαμένη - Αφού και τα παιδάκια, λιγότερα είχαν ενθουσιαστεί από μένα! Έκτοτε, όπου κι αν πήγαινα τα Χριστούγεννα, πάντα πετύχαινα και μια αγορούλα..Στο Παρίσι, στο Βερολίνο, στο Μόναχο, τη Νυρεμβέργη..Στο καταπληκτικό Rothenburg ob der Tauber (γκουκλίστε το, αξίζει!!Είναι το πιο Χριστουγεννιάτικο χωριό που είδα ποτέ στη ζωή μου!!), στην Αθήνα (όταν οι καιροσκόποι δεν σκοτώνονταν με τον Αθηναϊκό δήμαρχο δηλαδή!!), και τώρα και στη Ζυρίχη!!! Μόνο στο Λίχτενστάην δεν είδα ακόμα αγορά, κάτι μου λέει όμως ότι και το βουκολικό χωριό δε θα μείνει έξω από το χορό :P

Εν κατακλείδι όμως, εμένα μου ΑΡΕΣΟΥΝ οι αγορούλες αυτές..Διότι χαζεύεις τον κόσμο που τριγυρνάει, μυρίζεις όλων των ειδών τις Χριστουγεννιάτικες μυρωδιές, από το Glühwein μέχρι τα καραμελωμένα αμύγδαλα και τα Lebkuchen, και σε βάζουν όσο να πεις στο κλίμα των Χριστουγέννων. Χρωματίζουν την καθημερινότητά σου, και σε κάνουν να αισθάνεσαι λίγο παιδί, όταν χάνεσαι μέσα στα πολύχρωμα φωτάκια τους, κρύβεσαι πίσω από τα έλατα, και τρως Χιονόμπαλες ( ναι ναι, κι απ'αυτό έχει ο μπαξές!!)..

Άντε, με αυτά κ μ'αυτά μου άνοιξε η όρεξη πάλι! Θα πάω σούπερ μάρκετ σήμερα, να αγοράσω όλα τα προαπαιτούμενα για να συνεχίσω την παράδοση των μελομακάρονων..μια παράδοση που ξεκίνησε από εκείνο το μικρό μου δωματιάκι στο Ingolstadt το 2003, συνεχίστηκε στο σπιτάκι μου στον St. Stefan, και τώρα φιλοξενείται στη Ζυρίχη!!

Και ναι, μην ανησυχείτε..ΘΑ ΦΕΡΩ ΕΝΑ ΤΑΨΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ την επόμενη βδομάδα - Αν δε μου τα φάνε οι πεινασμένοι Ελβετοί στο αεροδρόμιο that is :)

Καλή σας μελομακαρομέεεεεερα :) :) :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: