5 Δεκ 2008

Θα σε πάρω να φύγουμε..

..για το γύρο του κόσμου!
Καλημερούδια σας!Σήμερα η μέρα μου ξεκίνησε στραβά..Κατ'αρχάς, δεν άνοιγαν με τίποτα τα μάτια μου. Κουμπότρυπες σας λέω, με το ζόρι έβλεπα! Μετά ανοίγω το παράθυρο για να δροσιστεί το δωμάτιο, και ακούω τη βροχή να πέφτει με ορμή! "ωωωραία, πάλι μούσκεμα θα γίνουμε", σκέφτηκα! Ντύθηκα, κι εκεί που ετοιμαζόμουν να ξεκινήσω με τον Πίκο και το Γιωργάκη, τον καλεσμένο μας ντε, χτυπάει το κινητό του Πίκου μου και τον χώνουν να κάνει δουλειά από το σπίτι."Καλή δύναμη!", του λέω και ξεκινάω μόνη μου για τη στάση του λεωφορείου. Ευτυχώς, η βροχή είχε σταματήσει κι έτσι γλύτωσα το πρωινό ντουσάκι..

Φτάνοντας στη δουλειά, ανοίγω το εμαιλ μου, και βλέπω ότι ο διευθυντής της τράπεζας στην οποία εργάζομαι αυτή τη στιγμή ως εξωτερική συνεργάτης, πέθανε στα καλά του καθουμένου, σε ηλικία 52 μόνο ετών!!Ναι σας λέω, στα καλά καθούμενα!..Κρίμα, κρίμα, κρίμα..
Με αυτά και μ'αυτά, διάθεση για δουλειά δεν είχα. Κι έτσι, τί έκανα? Άρχισα να ταξιδεύω. Αυτή τη φορά, για την επίσημη αγαπημένη του Πίκου μου..την Κρήτη! "Πέταξα" μέσα από το Ιντερνετ μέχρι τις παραλίες, τα βουνά της, την κουζίνα της..Πέρασα πάνω από το ξενοδοχειάκι, ή καλύτερα τα ενοικιαζόμενα, που έχει η Πικο-οικογένεια στο Κολυμπάρι, διάβασα για το ξακουστό πανηγύρι του 15-Αύγουστου στο μοναστήρι της Γωνιάς, και φυσικά έστειλα αμέσως ένα εμαιλ στον Πίκο μου, με τίτλο "ΘΑ ΜΕ ΠΑΑΑΑΑΣ?"..

Απάντηση δεν πήρα ακόμη, διότι έχει πήξει ο κακομοίρης σήμερα..Κάτι μου λέει όμως, ότι θα με πάει :) :) :)
Μόλις είχα μόλις τελειώσει με το νοητικό μου ταξιδάκι, έρχεται μία συνάδελφος και μου δίνει μία κάρτα από το Μάτσου Πίτσου.. "Αυτή την κάρτα την έστειλε η συνάδελφός μας η Ανίτα! Εδώ και μερικους μήνες ξεκίνησε ένα ταξίδι στον κόσμο, και μας στέλνει κάρτες από διάφορα μέρη που επισκέπτεται..Δώσε την στον επόμενο, να τη διαβάσουν όλοι :)"..Ενθουσιάστηκα. Στην καρτούλα είχε μία διεύθυνση στο ιντερνετ. Την έβαλα στο Address Bar, και βρέθηκα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα στη..βαλίτσα τους!Φωτογραφίες από τα μέρη που έχουν επισκεφθεί από τις 08.08.2008 που ξεκίνησαν το ταξίδι τους, και το πλάνο μέχρι τα τέλη Μάρτη του 2009 που θα ξαναγυρίσουν στη Ζυρίχη..Αν θέλετε, ρίξτε μια ματιά εδώ στα δεξιά, και θα βρείτε κι εσείς το Λινκ!!

Με αυτά και μ'αυτά, πέρασε σήμερα η μέρα..Και πήγε η ώρα 10, και ακόμη δουλειά δεν έχω κάνει! Και μόλις είδα και μία είδηση στην εφημερίδα της Ζυρίχης ότι υπάρχουν υποψίες ότι ο διευθυντής που προαναφέραμε μπορεί και να αυτοκτόνησε! Μακριά από μας, και τα λεφτά, και οι ευθύνες, και τα άγχη..Καλά να είμαστε, την υγειά μας να έχουμε, και να ζούμε καλά!
Άντε καλή σας μέρα..

2 σχόλια:

ka8y είπε...

ax mikri mou se akouw kai mouftiaxneis to kefi! poso mou aresei poue isai pada thetiki! (ayto san simperasma apo ta 3 teleytea sou post!)
mou leipeis!


19 meroules meinane!

T. είπε...

Ax ki emena mou leipeis vre filenada!!Ante, se ligo me to kalo tha ta poume ki apo kontaaa!!!
Ante kane k si kanena postaki, na mathw ta neakia sou na xarw ki egw :) :)