6 Νοε 2008

Επιτέλους SQL Scriptakia και πάλι :) :)

Καλησπερούδια!!Από τη νέα μου δουλειά (του τέστιν το νεό πρότζεκτ), το νέο μου γραφείο, τον κόσμο και το αντικείμενο. Μετά από 6 μήνες μακριά από τα SQL σκριπτάκια, τον αγαπημένο μου βατραχάκο (τον Toad καλέ), και τα reports, τώρα είμαι πάλι εδώ!!Κι αισθάνομαι τόοσο σαν στο σπίτι μου σας λέω. Καλά ήταν και τα άλλα 2 προτζεκτάκια, έμαθα νέα πραγματάκια, καινούρια αντικείμενα, αλλά κυρίως με βοήθησαν να συνειδητοποιήσω ότι είμαι παιδί των Βάσεων :) Των βάσεων, και κυρίως της εφαρμοσμένης μορφής τους (όχι, δεν είμαι ο DB Administrator που σου έλειπε, κάτι σε DWH/BI όμως άμα χρειάζεσαι, εδώ είμαι!)..

Στο νέο μου προτζεκτάκι, τα πράγματα είναι (φτου φτου, σκόρδα) πολύ καλά. Ο κόσμος, καλέ, λένε ευχαριστώ κάθε φορά που φτιάχνω κάτι που μου ζητάνε. Λένε 2 φορές ευχαριστώ, αν τους το κάνω και γρήγορα, ενώ δεν το είχαν ζητήσει (ε αφού το τελείωσα τί να κάνω, να το έχω να κάθεται?!?), και έχουν ένα χαμόγελο και μία ηρεμία μόνιμα κολλημένα στις φατσούλες τους. Κοινώς, το εντελώς ανάποδο από το προηγούμενο προτζεκτάκι μου, όπου οι άνθρωποι ήταν στριφνοί, μουντρούχοι, και το με το "ευχαριστώ" είχαν προ πολλού τσακωθεί (μην τους πάρει όλους η μπάλα, κάποιοι ήταν καλοί, οι άμεσα συνεργάτες μου όμως ήταν λίγο άστο να πάει..).

Το καλύτερο? Ξυπνάω στις 7, τρώω πρωινό ή πίνω καφέ, κάνω μερικές πρωινές δουλείτσες, ακούω Βερύκιο/Σταυρόπουλο να τα χώνουν για την κατάσταση στην Ελλαδίτσα μας, και 7.30 φεύγουμε μαζί με το Πικάκι μου για τη στάση του λεωφορείου. Πέντε λεπτάκια από το σπίτι η στάση, με τα πόδια :) Και το λεωφορειάκι θέλει άλλα 7 λεπτά μέχρι τη στάση της δουλειάς μου..κι άλλα 3 λεπτά με τα πόδια από εκεί μέχρι την καρέκλα του γραφείου μου! Ναι ναι, 15, 15 λεπτά ΜΟΝΟ, για να φτάσω στη δουλεια!!!!Για να μη σου πω πόσα φαγάδικα, σούπερ μάρκετ, καφετέριες κλπ υπάρχουν τριγύρω, για να τσιμπήσεις το κατιτίς σου!

Οι συνάδελφοί μου? Πολύ ευχάριστοι. Πρώτη μέρα άρχισαν "Ααα, είχα πάει στη Θεσσαλονίκη", ο ένας, "Ααα, είχα πάει στη Θάσο!", ο άλλος (Ρε παιδιά, ΠΩΣ στην ευχή βρέθηκε στη Θάσο ο Ελβετός, μου λέτε?!? )..Και να μου λένε τις λέξεις που έμαθαν. Μου λέει σε κάποια φάση ο ένας
"έχετε μία λέξη στα ελληνικά, που σημαίνει και "come" και "go"....
Αλήθεια? του λέω εγώ
"Ναι, τη λέξη "ΕΛΑ"", μου απαντά..
Ναι βρε..αν πεις έλα στον άλλο, συνήθως θα έρθει. Αν όμως του πεις περιφρονητικά "έεεελα", τότε σημαίνει "άντε δίνε του"..
Είδες τί έμαθε ο Ελβετός? προχωρημένες γνώσεις, όχι σκέτο "Γεια μας" και "Καλημέρα"..
Α, και το "Μλκς", παγκόσμια λέξη..Τη χρησιμοποίησε προχτες ο Πίκος σε έναν αγώνα μπάσκετ που είχε, όταν τα πήρε με ένα σφύριγμα του διαιτητή..λέει "Τί δίνει ρε ο μλκς?"..Και η κερκίδα (οι 2-3 δηλαδή που κάθονταν από δεξιά μου) άρχισε να ψιθυρίζει "Μλκς, ωωω, Μλκς!"..

Πίκο, είπαμε, στο εξής βρες άλλη λεξούλα, λιγότερο παγκόσμια, γκέγκε?

Ε, με αυτά και με αυτά, κοντεύει να περάσει ήδη η πρώτη μου βδομάδα στο νέο προτζεκτάκι. Σήμερα το απόγευμα το σπίτι μας ανοίγει και πάλι τις πόρτες του, αυτή τη φορά για να υποδεχτεί το ζεύγος "Φωνη":) Ναι ναι, και θα περάσουμε πάλι μούρλια!!!

Καλό μεσημεράκι σας εύχομαι, καλό Πεμπτοπαράσκευο, και μετά Σαββατοκύριακο. Άντε, να κρυώσει κι εκεί λίγο ο καιρός, άααντε! Τί είναι αυτά τα 25 που ακούω? 10 έχουμε εδώ, τις καλές μέρες!!:)
Πολλά φιλάκια!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: