18 Δεκ 2008

13...12...11...

Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει σας λέω!!Για τί? Για όλα..Για να έρθουν οι αδερφούλες μου και να περάσουμε ένα τέλειο σ/κ στη Ζυρίχη!! Για να ξαναμπούμε στο αεροπλανάκι και με λιγότερες -ελπίζω αυτή τη φορά!!- αναταράξεις να ξαναπατήσουμε τα ποδάρια μας στα ταλαιπωρημένα πάτρια εδάφη! Για να περάσουμε Χριστούγεννα με τη μεγαλύτερη, πλέον, οικογένειά μας!!! Για να γιορτάσουμε όλοι μαζί στις 27 του μήνα! Για να δούμε τους φίλους μας και να πάμε επιτέλους για αυτά τα πολυπόθητα ρακομελάκια στο κέντρο!! Για να πάμε στην Ερυθραία ;) Για να δοκιμάσουμε τον υποψήφιο catera μας, τον Γιώργο! Για να πάμε στον αρραβώνα του Φ και της Δ!!!!! Η ώρα η καλή παιδιάα (λέτε να μας προλάβετε?? :P)..
Αχ, το ξέρετε ότι μου αρέσουν οι γιορτές!!Και μου αρέσουν διότι όλοι μαζευόμαστε, έστω για λίγες μέρες, στον τόπο μας..και ανταλλάσουμε ιστορίες, και διηγούμαστε παραμύθια, και παίζουμε παιχνίδια και κάνουμε όνειρα για τη νέα χρονιά!!
Λέτε να αγοράσουμε και κανένα πρωτοχρονιάτικο λαχείο, έτσι για το καλό? Ποτέ δεν ξέρεις πότε μπορεί να αλλάξει η τύχη σου! :)

Σήμερα έχουμε το Χριστουγεννιάτικο πάρτυ με την εταιρεία μου!Αααχ, και θα μου λείψουν για μία ακόμη φορά οι βονταφονοφίλοι μου!!Τα εταιρικά πάρτυ είναι τόοσο βαρετά όταν δεν έχεις τους φίλους σου τριγύρω, άλλοτε να την πέφτουν στο μπουφέ κι άλλοτε να σχολιάζουν ότι πέσει στην προσοχή τους! Θα πάμε με τους εδώ συναδέλφους για βόλτα, λέει, στην Ζυρίχη! Θα κάνουμε ένα δίωρο περίπατο, στο ιστορικό της κέντρο. ΜΕ ΤΟ ΚΡΥΟ βρε παιδιά μου καλά ? Με τους -2? Με το χιόνι να πέφτει ασταμάτητα? Δεν κάνουμε σκιπ τη βολτίτσα να πάμε κατευθείαν στο ψητό λέω εγώ? εε εε, τι λέτε?

Με αυτά και μ'αυτά, πρέπει να πάω και για τα Χριστουγεννιάτικα δώρα μου! Να πάρω ωραία πραγματάκια, σε φίλους κ συγγενείς. Να βρω και ένα καλό δωράκι για την αγάπη μου που γιορτάζει! Καμιά καλή ιδέα, anyone?

Σας αφήνω τώρα να πάω να μασαμπουκώσω το "Weihnachtsmenü" που έχει σήμερα στο εστιατόριο της εταιρείας!! Πολλά φιλάκια σε όλους σας, και θα τα ξαναπούμε σύυυντομα!!!
xxxxx

1 σχόλιο:

ka8y είπε...

αμα βρεις δωράκι για τον καλο σου σφύρα και απο εδώ! έχουμε και εδώ έναν εορτάζοντα!

Σε περιμένουμεεεεεεεε!!!!!!