19 Ιαν 2009

Lost and insecure..You found me..

Μου έχει κολλήσει από την περασμένη βδομάδα. Πολύ μελωδικό τραγούδι, πολύ όμορφο πιάνο. Πόσο μου αρέσουν τα ροκ κομμάτια που έχουν πιάνο μέσα..Γεμίζει το τραγούδι μελωδία βρε αδερφέ! Πήγα κι εγώ που λέτε το προπερασμένο Σάββατο να παραγγείλω το πιανάκι μου. Ένα Yahama , μοντέλο Ρ-140. Ηλεκτρικό πιάνο φανταστείτε, από εκείνα που μπορείς να τους φορέσεις ακουστικούλια, και να κοπανιέσαι μέχρι το πρωί χωρίς να έρθει η αστυνομία να σε μαζέψει. Το δοκίμασα σε ένα κατάστημα εδώ στην πόλη, το εντόπισα σε πολύ καλύτερη τιμή σε ένα άλλο καταστηματάκι εδώ κοντά, κι όταν πήγα να το παραγγείλω, μου είπαν ότι έπρεπε να περιμέεενω..Και περιμένω που λέτε, και περιμένω..Και δεν το βλέπω να έρχεται το δικό μου!Οπότε κι εγώ τί να κάνω? Κάθομαι και ακούω τραγουδάκια που έχουν μέσα πιάνο, χαζεύω βίντεο κλιπ, χοροπηδάω σαν το χαζό παιδί κάθε φορά που πετυχαίνω κάπου ένα πιάνο με ουρά και πάει λέγοντας.

Το πιο καλό το άκουσα πριν από λίγο καιρό από ένα συνάδελφο και προϊστάμενό μου στη δουλειά..Συζητούσαμε για τη μουσική, κάπως το έφερε η κουβέντα ότι είμαι πιανίστρια μεγάλη και τρανή (ουυυυ), και του έλεγα ότι θα ήθελα πολύ να αγοράσω ένα πιάνο με ουρά, αλλά δεν έχω πού να το βάλω (και τα λεφτά για να το αγοράσω, συμπληρώνω, αλλά δεν του το είπα..μη νομίζει ο άνθρωπος ότι πάω γυρεύοντας αύξηση :Ρ). Και μου λέει "Να το φέρεις στην εταιρεία, έχουμε έναν κενό χώρο..κι όποτε θέλεις, να έρχεσαι από εδώ να παίζεις τα απογεύματα!" Ορίστε σας λέω, το λύσαμε και το θέμα του χώρου! Μία χορηγεία μας λείπει λοιπόν τώρα για ένα Steinway & Sons πιανάκι ( κάτι απλό, μικρό και πρακτικό όπως βλέπετε :P), και αρχίζουμε τα κονσέρτα!!!! Όσοι ενδιαφέρονται για μία χορηγεία που θα τους αλλάξει τη ζωή, παρακαλώ όπως αφήσουν ένα κόμεντ παρακάτω και θα εξετάσω την προτασή τους εκτενώς!!

Με αυτά και με αυτά, σήμερα Δευτέρα ο ήλιος λάααμπει, και τα μυαλά μας μόνο στο γραφείο δεν αφήνει. Αυτή τη στιγμή ταξιδεύω κάπου μεταξύ Σαντορίνης και Κρήτης, και δε βλέπω την ώρα να πάω διακοπές. Ο πεινασμένος, για μία ακόμη φορά, καρβέλια ονειρεύεται! Τί κι αν είναι ακόμη Γενάρης (αμαν, ακόμη?? Ξου ξου, άντε καλέ μου Γενάρη, άντε να την κάνεις σιγά σιγά!!), τί κι αν έξω πέφτουν μύτες από το κρύο, η δική μου ταξιδιάρα καρδιά πετάει σε διακοπούλες και νησάκια!

Α, δε σας είπα και το άλλο..Πήγα τις προάλλες, τις προτέτοιες, τις προαυτές τέλος πάντων σε ένα βιβλιοπωλείο για να βρω ένα βιβλίο για τα "Σβίτσερ Ντιουτς".Προσπάθησα αγαπητέ μου να σου το μεταφέρω όσο πιο παραστατικά γίνεται, επειδή όμως δε με έπιασες, να σου πω ότι έψανα ένα βιβλίο για τα Schwyzer Dütsch!Αν τρώγεται? Όχι καλέ, γλώσσα είναι !Ελβετικά, ναιιι!! Ακούς εκεί αν τρώγεται.. Όχι μόνο δεν τρώγονται, σου κάθονται στο λάρυγγα και σε κάνουν να..γρυλίζεις! Ένα παράδειγμα : Θέλεις να πεις π.χ. "Καλημέρα!" όλο χαρά το πρωί. Ο Γερμανός θα έλεγε απλά "Guten Morgen", και θα ξεμπέρδευε. Ο Ελβετός όμως όοοχι, δεν αρκείται σε μία τόσο απλή καλημέρα! Σου λέει Guete Mörgi!!! Ναι ναι, αυτό προφέρεται κάτι σε "γκουαέτε Μουόργκα", όπου αυτό το "ργκα" θυμίζει σκύλο που βρυγχάται! Μεγάλη ιστορία σου λέω! Έψαχνα λοιπόν κι εγώ να βρω ένα βιβλίο για να αποκωδικοποιήσω τί μου λένε, να καταλαβαίνω βρε αδερφέ πότε με βρίζουν, όχι τίποτα άλλο! Και επειδή ένα βιβλίο που βρήκα είχε 90 φράγκα!!! (τί είναι ρε παιδιά, εγκυκλοπαίδεια?!?), άρχισα να χαζεύω για άλλα βιβλιαράκια..

Ψάχνοντας ψάχνοντας, έπεσα πάνω στο "The Secret" (κοινώς Das Geheimnis εδώ), και μου έκανε εντύπωση. Το είχε αναφέρει κάποια στιγμή ο φίλος Ηλίας, αλλά δεν είχα αξιωθεί να το διαβάσω. Έτσι, αγόρασα κι εγώ τη γερμανική του έκδοση, και άρχισα να διαβάζω ψάχνοντας να βρω το μυστικό!! Το μεγάλο μυστικό που θα με κάνει να γίνω πετυχημένη, πλούσια, και να μου χαρίσει και το πολυπόθητο Steinway & Sons που μου έχει κλέψει την καρδιά! Ένα πρόβλημα έχω μόνο βρε παιδιά, ένα φόβο..δεν καταλαβαίνω όλες τις λέξεις, και φοβάμαι μη χάσω το μεγάλο νόημα!!! Κι έτσι, σε κάθε άγνωστη λέξη, ψάχνω να βρω τι σημαίνει. Μην το κάνουμε και "χαλασμένο τηλέφωνο" το Μυστικό βρε παιδιά, και τελικά αντί για πετυχημένη, πλούσια και με ένα Steinway στο σαλόνι μου, στο μεγάλο σπίτι που θα έχω δίπλα στη θάλασσα, βρεθώ τελικά άνεργη, αποτυχημένη, με καμιά φυσαρμόνικα στο στόμα!!
Μεγάλη προσοχή σας λέω θέλει, μεγάλη!!

Συστήνω ανεπιφύλακτα το προαναφερθέν βιβλίο πάντως! Γιατί ? Για να το συζητήσουμε ντε μετά, να δω αν κατάλαβες αυτά που κατάλαβα κι εγώ! Μην ανησυχείς, δε θα σου κλέψω τις ιδέες..Θα ενώσουμε τις γνώσεις μας, και θα γίνουμε μεγάλοι και τρανοί!Ναι, αλήθεια σου λέω! Μα γιατί δε με πιστεύεις? Τς τς, δύσπιστε αναγνώστη! Όταν όμως εγώ εφαρμόσω Το Μυστικό, και θα χτίσω ένα όμορφο σπιτάκι πάνω στους βράχους, με θέα το Αιγαίο, θα τα πούμε μετά!!

Σας ζάλισα? Άντε, σας αφήνω..Πέρασε η ώρα, σε ένα μισαωράκι την κάνω για το σπίτι, να ψήσω μπιφτεκάκια νόστιμα για τον Πίκο μου!
ΦΙΛΑΚΙΑ και να χαμογελάς !!!!
Γιατί?

Γιατί η μέρα μεγαλώωωωωωωωωωωωωωνει!!!!!!

P.S. Το τραγούδι του τίτλου λέγεται "You found me", είναι των "The Fray", και πρέπει να το ακούσεις! :)

3 σχόλια:

Kostas-Farao (slash) είπε...

pianaki e? kali fasi. na balw kai egw ti kithara na paiksoume to november rain!!!

T. είπε...

Kostaki, etoimasou! Tha kanoume megalo duet! :D

ka8y είπε...

xamogelaw...min mou anisixeis!!!