11 Σεπ 2009

Επιτέλους Παρασκευή..

ΗΗΗΗΗρθε η Παρασκευή καλέ σας λέω! Ώρα της ήτανε, δε βρίσκετε? Πολύ κουραστική αυτή η βδομάδα βρε παιδιά, λιώσαμε στη δουλειά!Στο καλό να πάει, και να μας αφήσει να χαρούμε το Σαββατοκυριακάκι μας! Το οποίο φυσικά θα περάσει πάλι γρήγορα, σαν να το κυνηγάνε! Όχι χρυσό μου, με το πάσο σου!!! Κράτα και κανα-δυό μέρες παραπάνω, δε θα γίνει και τίποτα ξέρεις!!

Καλή αρχή να ευχηθούμε σε όλα τα πιτσιρικάκια που σήμερα ξεκινάνε σχολείο!
Καλή αρχή σε όλους τους καθηγητές, τους δασκάλους, με την ευχή φέτος να είναιλίγο καλύτεροι από πέρσι, να πάρουν λίγο περισσότερο στα σοβαρά τη δουλειά που κάνουν, και να κάνουν πραγματικά σωστό μάθημα στα πιτσιρικάκια μας!
Επειδή στη χώρα αυτή (όχι αυτή που είμαι τώρα ντε, την άλλη, την πατριδούλα μου) δεν μπορούμε να βασιζόμαστε στο κράτος για να βελτιώσει την παιδεία (και τίποτα άλλο, για την ακρίβεια), θα πρέπει ο καθένας από εμάς να βοηθήσει όπως μπορεί, για να αποκτήσουν επιτέλους τα σχολεία το πρόσωπο που τους αξίζει να έχουν! Και επειδή αυτό ξεκινάει σε μεγάλο βαθμό από τους σωστούς δασκάλους και τους καθηγητές, θα ευχηθώ φέτος να είναι λίγοι περισσότεροι εκπαιδευτικοί σαν την κυρία Γωγώ,τον κύριο Σταθόπουλο, την Ιωαννίδου, αλλά και τους..νεότερους της γενιάς, την κολλητάρα και τον κουνιάδο μου :) Εξαιρετικοί στον τομέα τους, και οι δυο :) Δίνουν πνοή στους μαθητές, δίνουν σημασία στο μάθημα, και δεν ξεχνάνε ότι η δουλειά τους είναι λειτούργημα.. Congrats girls and boys :)

Εγώ πάλι, στον τομέα της πληροφορικής μου, χαίρομαι που έφτασε η Παρασκευή, δεν ξέρω αν σας το είπα :Ρ Διότι αυτή τη βδομάδα τσακίστηκα στα reports και τις στατιστικές!Οοοοχι άλλο κάρβουνο :) Μήπως να το κλείσω το κατάστημα, να σκίσω και τα πτυχία μου, και να ανοίξω επιτέλους εκείνο το μικρό καφέ που θέλω κάπου στο κέντρο της Ζυρίχης?
Η' λέτε να κρατήσω τα λεφτά, για να το ανοίξω μια μέρα στην αγαπημένη μου Οία?

Χμμ...Tough decision ;)

Πάω να φτιάξω το μπίζνες πλάν μου! Μέχρι τότε..ΚΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ και ακόμη ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ φίλοι μου!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: