4 Φεβ 2010

Πάει καιρός!!..

Καλησπέρα!
Πάει καιρός που έχω να τριγυρίσω στα λημέρια της Σαντονίνης μου, αλλά νά'μαι και πάλι εδώ, να σας εύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ (έστω και καθυστερημένα), γεμάτη υγεία και αγάπη! Όσο περισσότερη αγάπη γίνεται!!!
Το περασμένο ΣΚ μας βρήκε στο ονειρεμένο Zermatt, ένα ονερικό χωριό χωμένο μέσα στις Άλπεις. Χωρίς αμάξια (στο χωριό μπορείς να πας μόνο με τρένο, τουτού γιοκ!), με κάτι γλυκύτατα ηλεκτροκίνητα αμαξάκια να τριγυρνάνε μέσα στην πόλη, το Ζερμάτ ήτανε εύκολα το πιο όμορφο winter resort που έχω επισκεφθεί ποτέ μου!!! Με το περήφανο και μεγαλοπρεπές Matterhorn να στέκεται πάνω από το χωριό, σαν ήρεμος φύλακας, με τα πανύψηλα βουνά γύρω τριγύρω, με το ονειρικό Gornergrat Bahn που σε παίρνει από το χωριό (στα 1600μ υψόμετρο) και σε πάει, μέσα από μία πραγματικά breathtaking διαδρομή, στα 3100 μ, στο Gornergrat!Από εκεί πάνω, αν είσαι τυχερός και έχεις καλή μέρα, μπορείς να δεις δεκάδες κορυφές των Άλπεων, όλες πάνω από 4χλμ!!!
Το οξυγόνο εκεί πάνω είναι σαφώς λιγότερο απ'ότι είναι στο χωριό, γι'αυτό έχε το νου σου, αν ανέβεις κι εσύ εκεί ψηλά! Αν είσαι πολύ θαρραλέος,να πάρεις και το άλλο λιφτ, που σε πάει πάνω στον παγετώνα, στα 3800μ!!!!! Εμείς τους παγετώνες τους είδαμε κι από το Gornergrat,οπότε το προτείνω ανεπιφύλακτα!!!
Ααα...το καλύτερο δε σου είπα! Στο κατέβασμα, κατεβήκαμε για 2χλμ περίπου με ΕΛΚΗΘΡΟ!! Ναι ναι, αυτό που κάθεσαι πάνω του, παίρνεις φόρα κατηφόρα, και όπου σε βγάλει ο δρόμος! ΤΕΛΕΙΟ, φοβερή και ξεκαρδιστική εμπειρία!!

Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες για την περιοχή, στείλε μου μηνυματάκι να σου πω χιντς:) Τώρα σε αφήνω, διότι σε λίγο πετάει το αεροπλάνο μου λέμε...Κλείνω κι έρχομαι, έρχομαι φτάνω, στην Αθήνα μου τη γλυκιά!!

Φιλιάαα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: