26 Οκτ 2010

A good day at work :)

Λοιπόν, να το ξεκαθαρίσουμε - ΤΡΕΧΩ Κ ΔΕ ΦΤΑΝΩ! Πολύ όμως! Συναντώ τακτικά και τον Βέγγο στο δρόμο μου, τρέχουμε παρέα! Να προλάβω Requests, να στείλω Reports, να βγάλω Plans, να λύσω προβλήματα..
ΑΛΛΑ, αν δεν κάνω πού και πού κανένα διαλειμματάκι να χαλαρώσω, δε με βλέπω καλά! Γι'αυτό και σας τιμώ και πάλι με την παρουσία μου :)

Όμορφη μέρα σήμερα, ΛΑΜΠΕΙ ο ήλιος δυνατά, κι ας έχει ψωφοκρυάκι!! :) Ωραίο πράγμα να ξυπνάς με καλή διάθεση, μεγάλη υπόθεση! Τα βλέπεις όλα με το καλό το μάτι, με την καλή τη διάθεση, και τα αντιμετωπίζεις πιο ΖΕΝ βρε παιδί μου! Το λέει και η κουμπ μου, "ΖΕΝ κουμπαρούλα μου, ΖΕΝ!"..
Εκείνη τα λέει, εγώ να τα ακούω και να τα εφαρμόζω πρέπει!

Τελειώνει βρε παιδιά και ο Οκτώβρης! Χρόνια πολλά και στους απανταχού Δημήτρηδες και Δημητρούλες σήμερα! Πω πω, στο επόμενο διάλειμμα που θα κάνω σήμερα, θα πρέπει να πάρω τηλεφωνάκια και να στείλω μηνυματάκια!
Πώς πέρασε αυτός ο μήνας, χαμπάρι δεν πήρα! Η αρχή του με βρήκε να γίνομαι ΝΟΝΑ στην πατρίδα, ναι ναι, πρώτη φορά νονά!! Στην πιο γλυκιά και πιο μοναδική ζουζουνίτσα του κόσμου, το Χριστινάκι μου!!! :) Είναι μια καραμέλα αυτό το κοριτσάκι, όλο χαμογελάει..την έχω βάλει και σε μια φώτο εδώ δίπλα στο γραφείο μου, και μου φτιάχνει τη διάθεση όποτε σφίγγουν τα λουριά! Είναι μοναδική η ικανότητα που έχουν τα παιδιά να σε κάνουν να ξεχνάς τα πάντα, και να μαγεύεσαι από την ματιά τους :)

Τι έλεγα λοιπόν? Α ναι, ότι ο μήνας μπήκε, βγήκε, μας ταλαιπώρησε λίγο, αλλά τελικά θα τον στείλουμε κι αυτόν στην μαμά του, και θα υποδεχτούμε τον καλό μας τον Νοέμβρη! :) Με εκδρομές και βόλτες και ωραία ταξιδάκια!
"Everybody's changing and I don't feel the saaaame" παίζει τώρα το ραδιόφωνο, και τραγουδώ κι εγώ μαζί! :)

Δεν έχω και τίποτα σημαντικό να σας πω σήμερα..ούτε την διακαναλική αξιώθηκα να δω χτες για να τη σχολιάσω..γι'αυτό σας αποχαιρετώ, να συνεχίσω με τις δουλειές μου, μπας και καταφέρω και φύγω σήμερα νωρίς από δω! Τόσο όμορφη μέρα, κρίμα να την φάω στο γραφείο!

Σας φιλώ πολύ, καλή Τρίτη νάχουμεεε!! :)
Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: