24 Οκτ 2010

Sunday afternoon, home...

Τα χειμωνιάτικα βρήκαν το δρόμο τους από την αποθήκη στα ντουλάπια, τα καλοκαιρινά πήραν τη θέση τους, και το κεφάλαιο Χειμώνας ανοίγει πλέον και επίσημα.
Έξω κρύο, συννεφιά, και μία σπαστική Κυριακάτικη μουντάδα.
Μέσα, μυρωδιές από νόστιμα φαγητά, καθαρό σπιτάκι, και μία μεγάλη αγκαλιά για να με φιλοξενήσει. Τι άλλο να ζητήσει κανείς? :)

Αραχτή στον καναπέ μου, με ένα ποτηράκι κόκκινο κρασί Shiraz από την μακρινή Αυστραλία, σκαλίζω και πάλι τα σημάδια μου στο μπλογκάκι μου. Μόνη μου τα λέω, μόνη μου τα ακούω, αλλά δε βαριέσαι, πλάκα έχει κι αυτό! Μόνο τα φουλάκια ξέρω ότι είναι τακτικοί επισκέπτες του.. "χαιρόμαστε να σε διαβάζουμε παιδάκι μας!" μου λένε κάθε φορά, και χαμογελάω :) Αν αφήνατε και κανένα σχόλιο, θα ήτανε ακόμη καλύτερα λέω εγώ :Ρ χιχι!!

Τι σχέδια έχετε για την επόμενη βδομάδα? Εμένα προβλέπεται κουραστική, busy, και τις πρώτες 2-3 μέρες σίγουρα βαρετή.. Σκέφτομαι να πάρω μια μερούλα οφφ, και να το ρίξω στη χαλάρωση, τις βόλτες, τα ψώνια! Άντε να δούμε αν θα τα καταφέρω!

Ακούω για άλλη μια φορά το τραγουδάκι που φιλοξένησα σε ένα από τα προηγούμενα ποστάκια μου, το λεγόμενο The end of the road. Από το ελληνικό, ω ναι!, συγκρότημα που λέγεται GAD! Και ψιλομελαγχολώ, και ψιλοθέλω να μπω σε ένα αμαξάκι να πάω μια βόλτα..να γυρίσω αυτή την όμορφο χώρα, να κάνω εκδρομούλες, σαν αυτή της περασμένης βδομάδας, με αγαπημένη παρεούλα :)

Σας αφήνω τώρα..η αγκαλίτσα ήρθε μόλις δίπλα μου, οπότε κι εγώ πάω να χαθώ στη ζέστη της!!! :)
Καλή βδομάδαααααα!!!

2 σχόλια:

ka8y είπε...

Se diavazoume kai as min sxoliazoume... :-)

na pernas kala filenada mou... mouleipeis :(

T. είπε...

Agapimeni mou filenada :)))) Ki emena mou leipeis mikri mou,makari na mporeseis na ertheis kata dw kapoia stigmoula, na se paw voltitses!! think about it ;)
smouts!!!