19 Οκτ 2010

Yet another post - on the same day :)

Dear friends,
Ναμαι και πάλι σήμερα! Αυτή τη φορά αραχτή στο καναπεδάκι μου, με το λαπτοπ αγκαλιά, και τους By Heart να παίζουν στο youtube :)
Χαζεύω φωτογραφίες από τα παλιά. Μάλλον με έχει πιάσει τάση φλασμπακ απόψε!Γλυκιά τάση, από αυτές που σε κάνουν να βλέπεις παλιές φωτογραφίες, και να χαμογελάς!
Μεγαλώνω λέμεεε!!! Και ενώ κάποιες φορές αυτό μου αρέσει, κάποιες άλλες το σιχαίνομαι :( Νιώθω ότι όσο μεγαλώνω, τόσο λιγότερο θα μπορώ να ονειρεύομαι, και τόσο περισσότερο θα πρέπει να προσαρμόζομαι!
Εμένα όμως το μυαλό μου και η καρδιά μου δεν ζουν έτσι, θέλουν να ζουν στο συννεφάκι τους, πώς να το κάνουμε? όσο κι αν μεγαλώνω, όσο κι αν σοβαρεύομαι! κατά βάθος, παραμένω χαζοχαρούμενο παιδί :)

Το επόμενο τραγουδάκι το άκουσα σήμερα για πρώτη φορά, αλλά μου κόλλησε!!
Απολαύστε το :) Άλλωστε σας το είπα ξανά, περνάω instrumental phase, οπότε μην απορείτε που σας έχω ταράξει στις μουσικές αναδρομές :)



Feel again Λοιπόν..
Τι είναι αυτό, που θα ήθελες να νιώσεις ξανά?! Παιδί, νέος, ανέμελος? Ευτυχισμένος, πληγωμένος, ερωτευμένος, αγαπημένος? Όσο μεγαλώνουμε αλλάζει η ένταση των συναισθημάτων, ακόμη και των πιο απλών!!

Μιλούσα προχτές στην Ε. μου, και μου έλεγε πως ο καλός της τής είπε ότι την αγαπάει..για πρώτη φορά! Κι εκείνη πέταξε στον ουρανό, κι ακόμη κάπου εκεί πετάει, από τη χαρά της! Νομίζεις ότι ένα τέτοιο συναίσθημα σε βαράει κατακούτελα όταν είσαι 15-20 ετών! Αμ δε, όσο κι αν είσαι, όταν ο έρωτας σε βαρέσει στην κεφάλα, αλοίμονό σου :Ρ Α ρε Ε. μου, εύχομαι πάντα τέτοια κ καλύτερα!! Και τα μυαλά στα σύννεφα, χα χα χα :) :) :)

22:22 η ώρα τώρα μόλις..τυχαίο ? Δε νομίζω!
Σας αφήνω να πάω να κάνω παρέα στον δικό μου αγαπημένο :) Μέχρι το επόμενο ποστάκι, να ονειρεύεστε, να αγαπάτε, να δίνεστε, να ερωτεύεστε, να πονάτε, να χαμογελάτε, να προσπαθείτε...και όλα αυτά, με ΟΛΗ σας την καρδιά!! :) όχι μισοδουλειές!

ΦΙΛΙΑ!!!!
Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: