19 Οκτ 2010

A flash of light ;)

Καλησπέρα καλησπέρα :)
Σήμερα μου ήρθε μια φλασιά, και άρχισα να ψάχνω παλιότερα ποστάκια που έχουν γεμίσει τους τοίχους αυτού του μπλογκακίου..κάπως έτσι έπεσα σε κάτι ποστάκια από το 2006..αχ!!!
Πόσα άλλαξαν από τότε, αλλά και πόσα έμειναν ακριβώς τα ίδια?!?

Τέσσερα χρόνια αργότερα, σε μιαν άλλη χώρα, με το όνομα του αγαπημένου μου χαραγμένο στη βέρα που φορώ στο δεξί, βρίσκομαι στη δουλειά, μπροστά σε μία από τις 2 οθόνες του υπολογιστή μου, και ακούω μουσικούλα, και ταξιδεύω, και ονειρεύομαι, και γράφω ποστάκια ενώ θα έπρεπε να δουλεύω για να κλείσω μερικά από τα pendings που με περιμένουν αυτή τη βδομάδα. Τι μέρα είναι καλέ σήμερα? έχω χάσει και το λογαριασμό :Ρ Α ναι, Τρίτη - εντάξει έχω χρόνο ακόμα :)

Ώρες ώρες μου φαίνεται απίστευτο ότι πέρασαν κιόλας 2.5 χρόνια + από τη στιγμή που μετακομίσαμε στη Ζυριχούλα μας! Και περνάμε όμορφα, και έχουμε φτιάξει μια όμορφη ζωούλα εδώ, έχουμε γνωρίσει φίλους που αγαπάμε και μας αγαπούν, και αισθανόμαστε ολοένα και περισσότερο splitted in two..Για καλό πιστεύω εγώ, για να παίρνουμε τα καλά κι από τα δυό μέρη, μέχρι να βρούμε το δρόμο μας..

Άρχισα να γράφω στις 5, και έφτασε η ώρα 6.30, και λέω να σας αφήσω, να πάω σπιτάκι μου να μαγειρέψω το κατιτίς μου, να χαζέψω τις φωτογραφίες που βγάλαμε το περασμένο ΣΚ στο πανέμορφο Neuchatel, και να σχεδιάσω το επόμενο ταξιδάκι..



Καλό δρόμο, με πολλή αγαπημένη μουσική και νέα τοπία..


Δεν υπάρχουν σχόλια: