25 Φεβ 2011

Η ζωή στα 29..

Χτες, είχα άδεια! Οφφ παιδί μου, Out of Office Auto-Reply και όλα τα σχετικά! Ήμουν σπιτάκι (στο παλιό, μην μπερδεύεσαι), και τακτοποιούσα κούτες, πράγματα, μάζευα, και πού και πού χάζευα λίγο στο φέησμπουκ!
Ξαφνικά, έπεσα πάνω σε ένα ωραίο τραγουδάκι, αυτό!



Το ερωτεύτηκα! Ξετρελλάθηκα, το άκουγα ξανά και ξανά και ξανά.. Χάζευα τις σκηνές από τις όμορφες γειτονιές της Αθηνούλας, λίγο σαν παλιά ελληνική ταινία μου έκανε το κλιπάκι :) :)
Και βλέποντας εκεί,στο τέλος του βιντεοκλιπ την όμορφη σκηνή με τον Μουζουράκη και τη Σολωμού να χορεύουν ερωτευμένοι και χαρούμενοι, σαν να μπήκα στη θέση τους, εγώ και ο Πίκος μου μαζί, και χαμογέλασα πλατιά!:)

Πολλές οι κούτες, πολλά τα τάσκ, πολλά και τα ριπήτ του τραγουδιού! Ναι ναι, έμαθα απέξω όλους τους στίχους!
Και μετά? Ανακάλυψα ότι όχι, το τραγούδι δεν είναι ορίτζιναλ! Είναι διασκευή του Ιταλικού "Baciami ancora" του Jovanotti!Να πάρε αν δε με πιστεύεις :



Ε, και επειδή ξέρεις ότι μια αγάπη για Ιταλούς τραγουδιστές σε "-οtti" την έχω, λατρεύω και τη γλώσσα, ε δεν άργησε να πατηθεί το κουμπάκι του ριπήτ και πάλι.

Και κάπως έτσι, αυτό το τραγούδι, με τις 2 διασκευές του, έγινε το τραγούδι της ημέρας! Και του Σαββατοκύριακου της μετακόμισης..Και της χρονιάς που θα ακολουθήσει! :)

Διότι αν φαντάζομαι κάπως το τελευταίο έτος της 3ης δεκαετίας της ζωής μου, τότε το φαντάζομαι όπως τα βιντεάκια που είδες παραπάνω(τί? ακόμα να πατήσεις το πλέη? Άντε καλέ άκου τα που σου λεω!!)..Μελωδικό, χαρούμενο, ξένοιαστο, αισιόδοξο, ταξιδιάρικο, και πάνω απ'όλα ΓΕΜΑΤΟ αγάπη!!!

Οι συνάδελφοι εδώ με ρωτήσανε ποιά είναι η ευχή μου για σήμερα. "Δικαιούσαι μια ευχή, είναι τα γενέθλιά σου!" μου είπανε..
Αυτή είναι η ευχούλα μου λοιπόν..

Μακάρι η χρονιά αυτή να είναι ξένοιαστη σαν μια βόλτα στη θάλασσα..
Ονειρεμένη, σαν το πιο ξεχωριστό ηλιοβασίλεμα..
Ζεστή, σαν τον ανοιξιάτικο ήλιο που σε χαϊδεύει με τις ακτίνες του μέσα από το παράθυρο..
Γλυκιά, σαν ένα (ή και δύο, ή μήπως τρία?) κομματάκια Lacta..
Μεθυστική, σαν ένα ποτήρι κατακόκκινο κρασί..
Χαρούμενη, σαν ταινία με χάπι έντ :)

Με ΟΛΟΥΣ εσάς που ΑΓΑΠΩ, δίπλα μου!!!!!!!

Και τέλος μελωδική, σαν τα 2 τραγούδια μου...

Baciami ancora…/ Φίλα με ακόμα..
Βaciami ancora…/ Φίλα με ακόμα..

Voglio stare con te/ Θέλω νά'μαι μαζί σου
inseguire con te/ να κυνηγάω μαζί σου
tutte le onde del nostro destino./ τα κύματα όλα της μοίρας

ΝΑ ΜΕ ΧΑΙΡΕΣΤΕ!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: