19 Ιουν 2007

1 month to go!!!

19 Ιουλίου..
Πόσο μακριά, κι όμως πόσο κοντά!
Σήμερα το μυαλό μου ταξιδεύει. Φεύγει για το Αιγαίο, για τη Φολέγανδρο, για τα γκριζογάλανα νερά και τον καλοκαιρινό ήλιο..
Ακούω και την απίθανη μουσική του Yanni στο background, και είμαι έτοιμη να πετάαααξω για αλλού!

Αχ, θα μου λείψει η Σαντορινούλα φέτος......
Κι ας αποφάσισα από πεποίθηση να μην την επισκεφθώ, και να πάμε στη Φολέγανδρο instead.
Έλεγα πως το όνειρο που έζησα πέρσι δεν μπορεί να επαναληφθεί στον ίδιο βαθμό - είναι η πρώτη φορά λένε που σου μένει! Και από την άλλη, και τα υπόλοιπα ελληνικά νησιά είναι πανέμορφα, και μάλλον πιο ξεκούραστα από τη Σαντορινούλα μου!
Στέλνω λοιπόν φέτος αντικαταστάτες στο πανέμορφο νησί μου..Η Κατερίνα και ο Χρήστος θα μας φέρουν Up-to-date φωτογραφίες και νέα, έτσι για να μη χανόμαστε!

Και του χρόνου, να μας έχει ο Θεός καλά, θα σου ξανάρθουμε!...

Δεν υπάρχουν σχόλια: