31 Μαρ 2009

Μας δουλεύετε?

Είναι αστείο! Πραγματικά!!

Να ανοίγω πρωί πρωί στη δουλειά το Ιντερνετ, να μπαίνω στο in.gr για να διαβάσω τί γίνεται στην Ελλάδα, να ενημερώνομαι εν τάχει για την απεργία, για τις μειώσεις στα τέλη ταξινόμησης των ΙΧ, για τη βαρεμάρα που έχει χτυπήσει τον μπούλη κλπ, και εν συνεχεία να μπαίνω στην ελβετική 20min.ch, για να δω τί γίνεται και εδώ στην Ελβετία, και να βλέπω στο πρωτοσέλιδο φωτογραφίες από φωτιές και από πάνω μία λεζάντα " Οι Τράπεζες καίγονται στην Αθήνα".

Και αναρωτιέμαι λοιπόν κι εγώ, μα καλά τί λένε αυτοί οι Ελβετοί? Ποιές τράπεζες? Αφού πριν λίγο διάβασα τις ειδήσεις στο in.gr, και δεν είδα τίποτα..Τί λένε τώρα αυτοί, ότι κάηκαν 5 τράπεζες, μία αντιπροσωπεία της Mercedes και διάφορα άλλα τέτοια..Μήπως είναι παλιότερα γεγονότα και τώρα τα θυμήθηκαν?!
Αυτομάτως, ανοίγω ένα νέο παράθυρο και ξαναρίχνω ένα σκανάρισμα στο in.gr! Όχι όχι,δε μου ξέφυγε, κυριολεκτικά δεν αναφέρεται τίποτα.Πουθενά!!!
Επόμενη κίνηση? Τηλέφωνο στον πάντα ενημερωμένο Πίκο. "Ρε συ Πίκο, διάβασα στην 20 Minuten.." ξεκινάω να του λέω, και με προλαβαίνει.."Ναι, κι εγώ! Το λέει το ραδιόφωνο, δεν είναι ψέματα!"..Αρχίζω να κοιτάω άλλα ειδησεογραφικά sites.Στο Flash.gr αναφέρεται, σε 1-2 άλλα ακόμη είναι πρωτοσέλιδο. Στο in.gr, ούτε νήξη..

Και σας ρωτάω, έτσι διαμορφώνετε συνειδήσεις? Με την απόκρυψη ειδήσεων?
Α καλά, θα μου πείς, τώρα το πήρες χαμπάρι κυρά μου?

Ε, αν φτάσαμε σε σημείο να ενημερώνομαι μέσω της τοπικής εφημερίδας για την κατάσταση στη χώρα μου, και ο κάθε Λαμπράκης προτιμάει να μου σερβίρει μόνο ότι γουστάρει στο πιάτο, τότε να μου λείπει το in.gr! Ευχαριστώ, αλλά δε θα πάρω.

Άι στην ευχή, με συγχίσατε πρωί πρωί!

4 σχόλια:

Pixel Sprite είπε...

to in.gr den einai axiopisto gia tis eidiseis.. pleon enimeronomai h apo portals (tvxs) h apo blogs (troktiko) k den asxoloumai katholou me in.gr/pathfinder.
rije mia matia k ekei..

T. είπε...

Hello pixel :)
Nai, ki egw mia apo ta idia, apo blogs kiriws enimerwnomai!thelw apla, pou k pou na kanw ena grhgoro scanning stis eidhseis na dw ti paizei, k den kserw pleon pou na koitaksw, gia na mathw telika ti pragmatika paizei!! :)

Dioti ksereis, kai ta blogs ekfrazoun sinithws ypokeimenikes apopseis, den anaferontai se pragmata pou den "goustaroun" kai poli, opote k pali eisai sto psaksimo :) xexexe :)

Fotis είπε...

Δεν αποκρύπτουν ειδήσεις - απλά το κάψιμο μιας τράπεζας δεν είναι πλέον είδηση....

T. είπε...

Exeis ena dikio!!!